۱۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۰۵
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85075713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صنعت نفت آبادان در دقایق پایانی تیم فوتبال مس کرمان را شکست داد

آبادان- ایرنا- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر برابر میهمانش مس کرمان به برتری رسید.

به گزارش ایرنا، این دیدار عصر پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت نفت آبادان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

بازی در نیمه اول با هجوم های بی امان صنعت نفت آبادان آغاز شد و مهاجمین این تیم با حرکات تکنیکی دفاع مس را سردرگم کرده بودند.

در دقیقه ۱۰ پاس در عمق رحیم آلبوغبیش به مهدی ممی زاده رسید و این بازیکن به زیبایی مدافع مقابلش را از پیش رو برداشت و بعد از برخورد با شهداد نژاد توپش وارد دروازه مس کرمان شد.

در دقیقه ۱۶ ارسال عارف رستمی بازیکن مس کرمان از سمت راست به نصیری رسید و این بازیکن در محوطه جریمه با یک شوت سرکش گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

بعد از این گل تیم صنعت نفت آبادان سراپا حمله شد اما موقعیت های این تیم وارد دروازه مس نشد تا نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

عبدالله ویسی با شروع نیمه دوم با ۲ تعویض تیمش را هجومی تر کرد تا سه امتیاز این دیدار را بدست آورد.

زردپوشان آبادان همانند نیمه اول بازی را کاملا هجومی آغاز کردند و بارها مدافعان مس را به زحمت انداختند.

حملات بی امان صنعت نفت آبادان در دقیقه ۹۲ به نتیجه رسید و احمد شریعت از روی نقطه پنالتی گل دوم این تیم را به ثمر رساند.

سید وحید کاظمی با کمک های محمدرضا ابوالفضلی و مهدی شفیعی تیم داوری این دیدار را تشکیل دادند.

جورج برایم از تیم مس کرمان و فردین یوسف، عباس بوعذار و فرزین گروسیان از صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب فرزین گروسیان،محمد طیبی، میثم تهیدست،امید خالدی(۷۸- حسین سنگرگیر)،حسین ساکی، سید فاخر تهامی(۴۶_ حسین بیت سعید)، رحیم آلبوغبیش(۴۶- محدرضا حلیل زهیر)،مهدی ممی زاده(۷۴- شاروف)،فردین یوسفی،احمد شریعت زاده،طالب ریکانی(۸۳- عباس بوعذار) به میدان رفت.

تیم مس کرمان در این بازی با ترکیب آرمان شهداد نژاد،روان تونگیک، حسن مرادیفر، فرزاد جعفری، میلاد خدایی،بورا نوگیرا، محمد صبوری(۸۹- علی تهامی)، احمد نصیری،محمد قاسمی(۶۵- محمد امین کاظمیان) نژاد،معین عباسیان(۶۵- حسین دوستار)، عارف رستمی وارد زمین شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha