۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۲۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85075829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل شرکت توزیع برق خوزستان: ظرفیت ترانس های برق دزفول ۲ برابر بار مصرفی است

دزفول- ایرنا- مدیرکل شرکت توزیع برق خوزستان گفت: ظرفیت ترانس های برق دزفول ۲ برابر بار مصرفی این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی خدری پنجشنبه شب در نشست شورای اداری دزفول در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: دزفول همیشه در پرداخت هزینه مصرفی برق شهر اول استان خوزستان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت منصوبه ترانس های برق دزفول ۲ برابر بار مصرفی است، گفت: ۶۲۰ مگابایت بار مصرفی برق در دزفول است این در حالی است که ظرفیت این ترانس ها یکهزار و ۳۳۰ مگابایت بوده که شاخص استاندارد جهانی است و دزفول شبکه خوبی دارد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان خوزستان نیز گفت: دزفول جزو بهترین های کشاورزی کشور است و کارهای نویی در این شهرستان انجام می شود.

رحمت اله پریچهر افزود: مهمترین کاری که در دزفول انجام شده زنجیره تولید مرغ است که با توجه به اینکه این روزها با مشکل کمبود مرغ مواجه هستیم امیدواریم زنجیره مرغ به سایر نقاط استان نیز تسری یابد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان نیز گفت: دزفول در شاخص های صنعتی، معدنی و صنفی جایگاه بسیار مهمی در خوزستان دارد که یک سوم صنایع استان است.

حمیدرضا فلاح با بیان اینکه دزفول در حوزه صنایع غذایی جزو صنایع اول استان خوزستان است، گفت: دزفول در زمینه صنایع فولاد بسیار خوب وارد شده و ما نیز در تکمیل زنجیره ها کمک می‌کنیم.

وی گفت: دزفول در صنایع و فرآورده های معدنی نیز وضعیت خوبی دارد امیدواریم صنایع تبدیلی نیز در این شهرستان توسعه یابد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان اظهارکرد: طبق استاندارد بین المللی، به ازای هر ۱۵۰ نفر یک پروانه کسب صادر می شود که این شاخص در دزفول ۴۰ است؛ این نشان می دهد سطح رقابت صنفی در دزفول کمتر است و شرایط کسب و کار بهتری وجود دارد که امیدواریم با سیاست های وزارت صمت تغییر و تحول خوبی در این شهرستان عملیاتی شود.

در این نشست در خصوص مشکلات حوزه های مختلف شهرستان دزفول با حضور مدیران کل و استاندار خوزستان بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha