۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85075855
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منصوریان: رمز موفقیت فولاد همدلی و اتحاد است

۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۶
کد خبر: 85075855
منصوریان: رمز موفقیت فولاد همدلی و اتحاد است

اهواز - ایرنا - سرمربی فولاد خوزستان معتقد است که همدلی و اتحاد رمز موفقیت تیمش بوده و به این شکل می تواند قله های بزرگ تر را فتح کند.

به گزارش ایرنا علیرضا منصوریان بامداد جمعه در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: می دانستیم نساجی، پلکانی بازی می کند به همین دلیل مقابل آنها از ابتدا هجومی کار کردیم.

وی افزود: نساجی به هیچ عنوان ضد فوتبال بازی نمی کند و امیدوارم این روال نساجی و ما به سرمقصود خیلی خوب برسد. در کل از بچه هایمان خیلی راضی هستم و کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام دادند.

سرمربی فولاد گفت: سعی کردیم با پنج تعویضی که انجام دادیم ساختار تیم تکان نخورد همچنین ۲ نیروی‌جوان دیگر را هم اضافه کردیم و امیدواریم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

وی افزود: مسیر بسیار سختی داریم. از هفت بازی مدنظرمان، تاکنون ۲ بازی را بردیم و هفته آینده بازی بسیار سختی مقابل گل گهر داریم البته بازی‌های آنها را زیر ذره بین داریم.

منصوریان گفت: بچه های ما با تمام وجود می جنگند. سعی می کنیم این وحدت تاکتیکی که اصلی ترین موضوعش دوستی، اطمینان و استفاده از خلاقیت است را جلوتر ببریم اگرچه هنوز معتقدم که می توانیم خیلی بهتر باشیم.

وی درمورد آلگریا، بیان کرد: بازیکنی که چهار سال در لالیگا بازی کرده اگر قرار باشد از بیرون بودن ناراحت شود، من همان روشم را ادامه می‌دهم و او را از لیست خارج می‌کنم. جوان های تیم همیشه با من هستند و با انگیزه تمرین می‌کنند لذا نمی توانم آنها را کنار بگذارم. در کل آلگریا بازیکنی است که اگر بخواهد، می‌تواند در روال بازی قرار بگیرد.

منصوریان گفت: باویه بازی خوبی به نمایش گذاشت و معتقدم که می تواند یک ایمان مبعلی یا میلاد میداوودی باشد. همچنین از حزباوی خیلی راضی هستم، حزباوی یک استعداد واقعی در لیگ ما است و می تواند در اروپا بازی کند.

وی افزود: با توجه به بنری که آن بالا میخکوب کرده بودند، ما در اهواز احساس غریبی می‌کنیم اما با این وجود مسیر خودمان را می‌رویم. ۲ بر صفر می‌بریم، می‌گویند بروید، ۲ بر صفر هم نمی‌بریم می‌گویند بروید!

دیدار تیم های فولاد و نساجی با برتری ۲ بر صفر فولاد به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha