۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85075989
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ساپینتو قصد کناره‌گیری از استقلال را ندارد

۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85075989
ساپینتو قصد کناره‌گیری از استقلال را ندارد

تهران- ایرنا- مدیر برنامه‌های سرمربی استقلال از پرداخت نشدن معوقات چهارماهه حقوق ساپینتو گفت: در عین حال ریکاردو ساپینتو به تیم استقلال وفادار است و قصد کناره‌گیری از این باشگاه را ندارد.

به گزارش ایرنا به نقل از سایت رکوردپرتغال، هوگو کاجودا در مطلبی به وضعیت مالی باشگاه استقلال اشاره کرد و اظهار داشت: چهار ماه است که حقوقی به ساپینتو از سوی این تیم داده نشده و آخرین حقوقی که ریکاردو دریافت کرده مربوط به ماه نوامبر است. علاوه بر این از نظر امکانات تمرینی و امکانات مربوط به اسکان مربیان هم مشکلات زیادی دارد و بازیکنان اعتراض دارند و بدتر اینکه استقلال با وجود عملکرد خوب، به دلیل جریمه‌های مالی نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند.

وی این راهم گفت: ساپینتو تاکید کرده که قصد ترک باشگاه استقلال را ندارد و تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند.

مدیر برنامه‌های استقلال توضیح داد: ریکاردو ساپینتو در استقلال، باشگاه ایرانی که از ابتدای فصل هدایت آن را بر عهده داشت، شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارد. علیرغم عملکرد خوب، او شرایط مالی سختی را تجربه می‌کند.

کاجودا اعلام کرد: این مربی می‌توانست به دلیل پرداخت دیرهنگام دستمزد، قراردادش را فسخ کند ولی این کار را انجام نداد. او حتی مصمم است که استقلال را به قهرمانی در لیگ برساند که این شجاعت و تعهد بسیار زیاد او به باشگاه استقلال و هوادارانش را نشان می‌دهد. آنها در ۹ بازی قبلی شکستی را تجربه نکرده‌ و نتایج خوبی را کسب کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha