پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مطالبات نمازگزاران یاسوجی

یاسوج - ایرنا - سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نماز جمعه امروز یاسوج در راستای سیاست مرسوم دولت سیزدهم یعنی پاسخگویی و تلاش برای رفع مشکلات مردم با شماری از نمازگزاران دیدار کرد و ضمن شنیدن درد دل آنان به گرمی به مطالباتشان پاسخ داد.

به گزارش ایرنا، یکی از برنامه های اصلی دولت کنونی کاهش فاصله بین مردم و دولتمردان و رفع مشکلات مردم محروم در هر نقطه ای از کشور است و به تبع از این رویکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به صورت حضوری با مردم دیدار کرد.

نماز جمعه فرصت مناسبی است تا مردم فارغ از گیر و دارهای اداری با مسئولان ارتباط بی واسطه برقرار کنند و درخواست‌ها و مشکلات خود با آنها را مطرح کنند.

در نماز جمعه امروز شهر یاسوج هم استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۵ در مصلی امام خمینی این شهر چهره به چهره با مردم دیدار کرد و مردم از نزدیک به طرح مشکلات خود با نماینده ارشد دولت در استان پرداختند.

سید علی احمدزاده ضمن حضور در نمازجمعه عبادی و سیاسی این هفته شهر یاسوج با برگزاری ملاقات مردمی مشکلات شهروندان را بررسی و دستورات لازم را جهت تسریع در رفع آنها صادر کرد.

در این دیدار صمیمانه استاندار ضمن شنیدن مسائل و مشکلات مردم از نزدیک در جریان موارد مطرح شده قرار گرفت.

این دیدارها روند بررسی مکاتبات شهروندان، دسترسی به مسوولین استان و رسیدگی به مطالبات مردمی را تسهیل می کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارها با صمیمیت به دیدار و ملاقات مردم می رود اما در عین از برخی رفتارهای نمایشی که تنها به تکریم ظاهری مردم بپردازد فاصله معناداری دارد.

وی در یک سال و نیم گذشته بخوبی نشان داده است که با تعهد ،تدبیر و مدیریت جهادی و انقلابی می توان به خواسته های مردم جواب مثبت داد و مشکلات آنان را رفع کرد.

احمدزاده به مدیران دستگاه های اجرایی استان بارها توصیه کرده است که بن بستی برای حل مشکلات مردم وجود ندارد ، تنها باید راه حل لازم برای رفع مشکل را پیدا کنند.

پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مطالبات نمازگزاران یاسوجی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد می گوید در برنامه های ملاقات عمومی به دنبال آسیب‌شناسی هستیم تا نقص کارها را برطرف کنیم.

در این دیدار تعدادی از ملاقات کنندگان از استاندار درخواست اشتغال داشتند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت :با بیکاری از دغدغه‌های خانواده‌ها است و خدر این زمینه گرفتاری‌های فراوانی دارندکه در سالجاری با افزایش تولید و خلق فرشت های جدید شغلی به دنبال کاهش بیکاری هستیم.

استاندار به رونق سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران و به توسعه بخش های اقتصادی و تولید استان تاکید کرد و گفت: اغلب مراجعین متقاضی کار و شغل هستند و آن بخشی که متقاضی کارآفرینی هستند قطعا مورد حمایت همه جانبه قرار می گیرند.

همچنین یکی از افراد از اهالی شهرستان مارگون بود و درخواست گازرسانی به روستای دورافتاده شان را داشت و در این خصوص قول مساعدی برای کار گازرسانی به این روستا داده شد.

حدود 50 نفر زن و مرد در نماز جمعه امروز، یک به یک با درخواست های متعدد و متفاوت به دیدار استاندار استان آمدند و احمدزاده با خشرویی و صبر و حوصله دستور رسیدگی مشکلات آن ها را می داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha