۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85076423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایگاه های انتقال خون البرز در شب های قدر فعال است

۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۸:۴۴
کد خبر: 85076423
پایگاه های انتقال خون البرز در شب های قدر فعال است

کرج - ایرنا - معاون فنی اداره کل انتقال خون البرز گفت: پایگاه های انتقال خون این استان درشب های معنوی قدر فعال است و اهداء کنندگان خون می توانند به این پایگاه ها مراجعه کنند.

پریسا کابلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارکرد: سه پایگاه‌ انتقال خون توحید کرج، مهربانو و اداره کل انتقال خون البرز در این ایام آماده دریافت خون اهدایی هستند.

وی اضافه کرد: ساعات کاری اداره کل انتقال خون البرز (گلشهر) اردیبهشت ماه جاری از ساعت هشت صبح الی ۱۳.۳۰ و طی شب های یکشنبه ، سه شنبه و پنجشنبه ۲۰ ،۲۲ و ۲۴ فروردین ماه از ساعت ۱۷.۳۰ الی ۲۴ و روز دوشنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۳ فروردین ماه از ساعت هشت صبح الی ۱۳.۳۰ و نوبت شب از ساعت ۱۷.۳۰ الی ۲۲.۳۰ تعیین شده است.

وی درخصوص ساعات فعالیت مراکز توحید و مهر بانو کرج نیز یادآورشد : این مراکز نیز روزهای ۲۰ ، ۲۲ و ۲۴ فروردین ماه جاری چهاشنبه از ساعت ۱۷.۳۰ الی ۲۲.۳۰ ، روز های دوشنبه ۲۱ و چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه از ساعت ۱۷.۳۰ تا ۲۲ به روزه داران خدمات ارائه می دهند.

وی از مردم نوعدوست استان البرز خواست که با مراجعه به مراکز اهدای خون به کمک بیماران نیازمند بشتابند.

کابلی با اشاره به اینکه اداره کل انتقال خون با تامین به موقع خون و فرآوردهای خونی در سلامت جامعه نقش تاثیرگذاری دارد، افزود : برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ اهدای خون اطلاع رسانی گسترده موثر است.

وی تاکید کرد: همراه داشتن کارت ملی برای اهدا کنندگان خون ضروری است .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha