۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85076549
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

باشگاه سپیدرود هنوز به خریدار جدید واگذار نشده است

۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵
کد خبر: 85076549
باشگاه سپیدرود هنوز به خریدار جدید واگذار نشده است

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: کار انتقال مالکیت باشگاه سپیدرود رشت به خریدار جدید پایان نیافته و هنوز واگذار نشده است.

علیرضا وهابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد: با توجه به عدم ارائه پروانه فعالیت از اداره کل ورزش و جوانان استان توسط داریوش بهشتی متقاضی خرید باشگاه سپیدرود، هنوز کار انتقال امتیاز این باشگاه به این خریدار انجام نشده است.

وی افزود: نامبرده طی نامه شماره ۴٠١٣٩٨-س مورخ ۱۵ اسفند سال گذشته از سوی علیرضا نوید مالک این باشگاه به‌عنوان مدیرعامل باشگاه سپیدرود به هیات فوتبال گیلان معرفی شد.

وی ادامه داد: اما تاکنون داریوش بهشتی نتوانسته پروانه فعالیت را اخذ کند و تا زمانی که این امر اتفاق نیفتد، امتیاز باشگاه سپیدرود رشت به این خریدار انتقال نخواهد یافت و نامبرده فقط به عنوان مدیرعامل در این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

هشتم اسفند سال گذشته علیرضا نوید مالک باشگاه سپیدرود رشت طی نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان گیلان از تیمداری کناره گیری کرد که پس از اعلام رسمی انصراف نوید از مالکیت باشگاه سپیدرود با معرفی و تایید جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، داریوش بهشتی پس از چند روز مذاکره با نوید، مالکیت باشگاه سپیدرود را برعهده گرفت.

 وی تاکنون نتوانسته پروانه فعالیت را کسب کند حال آنکه گفته می‌شد در روزهای پایانی سال گذشته کار انتقال باشگاه سپیدرود رشت به داریوش بهشتی متقاضی خریدار سپیدرود مراحل پایانی خود را طی می‌کرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با قدمتی ۵۰ ساله قدیمی‌ترین تیم فوتبال گیلان محسوب می‌شود و از تیم‌های پرطرفدار شهرستانی در سطح کشور است.

این تیم طی چند سال اخیر به دلیل مشکلات مدیریتی و مالکیتی، دچار بحران‌های شدیدی شده است که حاصل آن سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته دوم بود.

این در حالی است که سپیدرود رشت چهار سال پیش موفق شده بود به رقابت‌های لیگ برتر صعود کند اما در همان سال به لیگ دسته اول و فصل بعد نیز به لیگ دسته دوم سقوط کرد و تاکنون نیز نتوانست از این رقابت ها صعود کند و در مسابقات فصل جاری نیز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد و شانس صعود آن در فصل جاری به لیگ دسته اول کشور بسیار کم است.

مهمترین دلیل تنزل سپیدرود رشت در چند سال اخیر، مشکلات مدیریتی این باشگاه بود و چند بار این مدیریت دست به دست شد و بدهی‌های زیادی نیز طی این سال‌ها انباشته شده و باید منتظر ماند و مشاهده کرد که سرانجام این باشگاه قدیمی چه خواهد شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت هم اینک با کسب ۳۰ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی گروه اول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور قرار دارد و این تیم شانس صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول را در فصل جاری از دست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha