۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۴:۳۴
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85077490
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رژیم صهیونیستی از حمله به مناطقی از سوریه خبر داد

۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۴:۳۴
کد خبر: 85077490
رژیم صهیونیستی از حمله به مناطقی از سوریه خبر داد

تهران-ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه اعلام کرد که به مناطقی که از آن موشک به سرزمین های اشغالی شلیک شده بود، حمله کرده است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد: نیروهای ما منطقه‌ای در سوریه را بمباران کردند که موشک به سوی اسرائیل شلیک شد.

پیش از این خبرگزاری "اسپوتنیک" گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی یک موضع در درعا سوریه را بمباران کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید حمله به سوریه اعلام کرد که ساعاتی پیش ارتش با استفاده از پهپاد به سکوهای پرتاب در مناطقی از خاک سوریه حمله کرد.

پیشتر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به شلیک موشک از خاک سوریه پاسخ خواهد داد

بامداد یکشنبه از شلیک دوباره ۳ فروند راکت از خاک سوریه به جولان اشغالی خبر داد.

۲ فروند از این راکت‌ها در منطقه بازی در جولان اشغالی فرود آمده و ۱ فروند به ساختمانی در شهرک صهیونیست‌نشین «نِیتور» اصابت کرده است.

به دنبال این حملات، آژیر خطر حمله موشکی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در جولان اشغالی به صدا درآمد.

این دومین سری از حملات راکتی از خاک سوریه به شمال سرزمین های اشغالی و منطقه جولان اشغالی است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیشتر و شنبه شب اعلام کرد که سه راکت از سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شده که یکی از این راکت‌ها در داخل خاک سوریه، دومی در اردن و سومی هم در منطقه موشاو میتسار در جولان اشغالی سقوط کرده است.

پس از این حمله منابع خبری صهیونیست اعلام کردند که اسرائیل در ساعات آینده به شلیک راکت از خاک سوریه به جولان اشغالی پاسخ خواهد داد.

این نخستین بار نیست که تل آویو حاکمیت ارضی سوریه را نقض می کند، جنگنده‌های این رژیم ۱۲ فروردین ماه نیز شهر حمص و حومه آن و بامداد پنجشنبه و چهارشنبه (۹ و ۱۰ فروردین ماه) نیز جنوب دمشق را بمباران کردند.

این تجاوزهای هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.

رژیم اسرائیل در سال های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha