۲۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85077959
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت جریان وفاداری اسلامی بحرین به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

تهران - ایرنا - جریان وفاداری اسلامی بحرین در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، مردم این کشور را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز فرا خواند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از «تیار الوفا الاسلامی»، جریان وفاداری اسلامی بحرین با صدور بیانیه ای از همه مردم بحرین خواست تا برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین، حمایت از آنها و دفاع از شهر قدس و مسجد الاقصی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و پرچم رژیم صهیونیستی را در این روز به آتش بکشند.

دعوت جریان وفاداری اسلامی بحرین به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

جریان وفاداری اسلامی بحرین در بیانیه خود از بحرینی ها خواست با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر موضع قاطع مردم بحرین در قبال فلسطین و قدس شریف و مخالفت مردمی با توافق انجام شده بین منامه و تل آویو را برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

روز گذشته ( شنبه )‌ نیز دهها نفر از مردم بحرین در شهرهای «المحرق» و «البسیتین» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از مسجد الاقصی به خیابان ها آمدند و با حمل پرچم فلسطین و پارچه نوشته هایی، حمایت خود از آرمان ملت فلسطین را اعلام و جنایت رژیم صهیونیستی در هتک حرمت به مسجد الاقصی و نمازگزاران در آن را محکوم کردند.

دعوت جریان وفاداری اسلامی بحرین به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

در این راهپیمایی ها که از سوی انجمن حمایت از فلسطین در بحرین با عنوان «لبیک أقصانا» ترتیب یافته بود، مردم این کشور پرچم رژیم صهیونیستی را زیر پا گذاشته و آن را به آتش کشیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha