پسر شیرازی: هجمه‌ها ناجوانمردانه و غیرواقعی بودند/ رسما دو شغل داشتم

تهران- ایرنا- فرزند رییس سابق هیئت فوتبال استان تهران گفت: خیلی از هجمه‌هایی که به ما وارد شد، ناجوانمردانه و غیر واقعی بودند.

به گزارش ایرنا، معراج شیرازی امروز در حاشیه مراسم معارفه سرپرست هیئت‌فوتبال استان تهران در مورد هجمه‌هایی که به حبیب‌الله شیرازی در چند وقت اخیر شده بود، اظهار داشت: ۱۵ سال است که در هیئت فوتبال هستم. پیش از این در فدراسیون فوتبال به عنوان مترجم رسمی کار می‌کردم. به نظر کلیه دوستان در این مدت توانستم خوب کار کنم. البته شما باید بگویید که این مضووع درست بوده یا نه. در دو سه ماه اخیر متاسفانه هجمه‌های ناجوانمردانه و غیرواقعی از طریق چند رسانه گمنام شروع شد.

وی ادامه داد: یکی از خصلت‌های پدرم این بود که همیشه به همه رسانه‌ها پاسخگو بود. تا به حال نشده بود که رسانه‌ای بخواهد با او صحبت کند و او قبول نکند. البته در یک فضای مناسب نه یک فضای تاریک رسانه‌ای. تا به امروز از هیچ کجا نامه‌ای به ما برای تخلفی نزدند و همه این‌ هجمه‌ها دروغ بود.

شیرازی در مورد چند شغله بودنش عنوان کرد: من رسما دو شغل داشتم. بنده در هیئت فوتبال امور اداری و مدیر ویژن بودم. من کارهای هیئت فوتبال را از طریق لبتاپ انجام می‌دادم و درخیلی از جاها به بقیه کمک می‌کردم. در خیلی از قسمت ها سمت نداشتم اما کمکشان می‌کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا می‌خواهد به کارش در هیئت فوتبال ادامه دهد یا خیر، گفت: این نظر سرپرست جدید است که دوست دارد ادامه بدهد یا نه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha