۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان هرات و مروست یزد توزیع شد

یزد- ایرنا- در آستانه لیالی قدر یکشنبه شب ۷۰۰ بسته معیشتی شامل خشکبار، برنج، روغن نباتی، شکر و سایر کالاهای ضروری بین نیازمندان ۲ شهرستان هرات و مروست توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هزینه بسته‌های معیشتی توسط مردم نیکوکار و تشکل‌های مردمی و توسط گروه‌های جهادی وحوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های هرات و مروست تامین شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تا پایان سال با همکاری مردم به خصوص خیران نیکوکار و همراهی و حمایت مادی و معنوی مسئولان در یزد و تمامی مناطق این عمل مهم ادامه دارد.

سردار حسین زارع کمالی با بیان اینکه سالانه گروه‌های جهادی با همکاری بسیج محلات و خیران و هیات امنای مساجد در بخش‌های مختلف در خدمت مردم هستد بر ضرورت آن تاکید کرد.

وی در آیین توزیع بسته‌ها از همکاری مردم و خیران با مجموعه بسیج و سپاه در سال گذشته در ارتباط تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی قدردانی کرد و گفت: پایگاه‌ها آمادگی جذب کمک‌ها دارند.

همچنین در این آیین فرماندهان سپاه ۲ شهرستان هرات و مروست از همراهی مردم و خیران در توزیع بسته‌های معیشتی در شهرستان‌ها قدردانی کردند و تداوم آن را تا پایان سال خواستار شدند.

همچنین بر آمادگی مجموعه بسیج و سپاه با همکاری مساجد برای جمع‌آوری کمک‌ها وتوزیع مناسب آن در مناطق مختلف با همراهی مسئولان تاکید و از اقدامات صورت گرفته در استان قدردانی کردند.

۲ شهرستان مروست و هرات به ترتیب در فاصله ۱۸۰ و ۲۴۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha