۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85079068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس همدلی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان می‌دهند

اهواز- ایرنا- فرماندار شهرستان دشت آزادگان با اشاره به اینکه اهالی متدین و انقلابی این شهرستان مانند سال‌های گذشته حضور گسترده‌ای را در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت، گفت: مردم با حضور خود در این روز جهانی، همدردی و همدلی مسلمانان را با مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

به گزارش ایرنا حمید سیلاوی امروز دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید فطر شهرستان دشت آزادگان بیان کرد: راهپیمای روز قدس در شهر سوسنگرد (مرکز شهرستان) از محل مسجد امام علی(ع) تا مسجد جامع این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اتحاد مسلمانان برای آزادسازی فلسطین در روز جهانی قدس به نمایش گذاشته می‌شود، ادامه داد: راهپیمای روز قدس در بخش بستان این شهرستان نیز در خیابان اصلی این شهر برگزار و نماز عید فطر امسال نیز در محل مسجد امام علی (ع) شهر سوسنگرد اقامه می‌شود.

فرماندار شهرستان دشت آزادگان ضمن تاکید بر فراهم نمودن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: وظیفه ما فراهم کردن فضای مناسب برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس است و همه مسئولان باید در این راستا به وظایف خود به درستی عمل کنند.

وی افزود: روز جهانی قدس روزی است که با تدبیر بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی با هدف ایجاد اتحاد برای آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بنا گذاشته شده است.

امام جمعه شهرستان دشت آزادگان نیز در ادامه این نشست گفت: تقوا و اطاعت و بندگی خالص خداوند از مهمترین دستاوردهای لیالی قدر است و باید به گونه‌ای شرایط در شهرستان فراهم شود که در اغلب مناطق شهرستان مراسم این شب‌ها به خوبی برگزار شود.

حجت الاسلام مجید شرفی با بیان اینکه ظلم و جنایات بی‌پایان رژیم غاصب اسرائیل امری آشکار و مشهود است، افزود: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید تا حقیقت این رژیم برای دنیا نمایان شود.

وی حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه‌ای دینی و ملی برای انسان‌های آزاده دانست و ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای شرکت در این مراسم جهانی گفت: حضور گسترده مردم شریف و انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس بهترین راه برای نشان دادن اتحاد وهمدلی مردم ایران برای مقابله با تهدیدهای نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی است.

شهرستان دشت آزادگان با مرکزیت شهر سوسنگرد با جمعیت بیش از ۲۵۰ هزار نفری در غرب خوزستان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha