۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85079343
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دزفول: مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد

دزفول-ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه مشکلی در خصوص تامین کالاهای اساسی در دزفول وجود ندارد گفت: اجازه فعالیت متخلفان در بازار دزفول را نخواهیم داد و با آنان برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا خردمند عصر دوشنبه در نشست تنظیم بازار شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود: هر جا که ارتباط خوبی بین اصناف و تعزیرات برقرار شد مردم توانستند نقش بازار را در اقتصاد کشور ببینند که در دزفول این اتفاق به خوبی خود را نشان داده است.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول افزود: برای داشتن بازاری خوب و بدون تخلف باید آگاه سازی کنیم که خبرنگاران در این خصوص نقش اساسی دارند و باید مانند گذشته فرهنگ سازی کنند البته خواهان مطالبه گری جامعه خبری هستیم .
وی ادامه داد: دزفول کاسبان خوبی دارد که سبقه آنها از قدیم وجود دارد، این فرهنگ هنوز هم در دزفول برقرار است .
خردمند ادامه داد: برای تنظیم بازار و تامین معیشت مردم اقدامات خوبی انجام شده است، تمام تلاش خود را خواهیم کرد اجازه تخلف در بازار و معیشت مردم را نخواهیم داد، برخورد خواهیم کرد.
وی از بازاریان که همیشه پای کار بودند نیز تقدیر کرد و اظهارامیدواری کرد با همکاری یکدیگر مشکلات احتمالی بت استفاده از ظرفیت های عظیم مردمی مرتفع شوند .
وی با بیان اینکه کالاهای اساسی شب عید فطر به وفور تهیه می شود گفت: تلاش می شود بازار عادی داشته باشیم و همه نیازهای مردم تامین شود، نگرانی در این خصوص وجود ندارد .
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از تعزیرات حکمتی دزفول که قاطعانه در مقابله با گران‌فروشی اقدام کردند نیز قدردانی کرد.

۱۰۴ پرونده تخلف از جهاد کشاورزی به تعزیرات حکومتی دزفول ارسال شد
مدیر جهاد کشاورزی دزفول نیز در این نشست گفت: از شهریورماه پارسال تاکنون، ۱۰۴ پرونده تخلف از جهاد کشاورزی به تعزیرات حکومتی دزفول ارسال شده است.
بهروز قمرزاده افزود: رسیدگی به تخلفات از نوع تخلفات کالایی و خدماتی است که شامل ۱۰ تخلف از جمله نداشتن پروانه صنفی، احتکار، عدم رعایت ساعات کار در ایام تعطیل به ویژه نانوایی ها، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم صدور صورت حساب مالی، کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم درج قیمت هستند .
وی افزود: تعداد یک‌هزار و ۲۶۷ مورد بازرسی در این مدت انجام شده که تعداد بازرسی های مربوط به نان در این بازه زمانی ۵۰۰ مورد بوده است.
قمرزاده اظهارکرد: ۷۶۱ مورد بازرسی نیز از میوه فروشی ها، مرغ فروشی ها، گوشت فروشی ها و هایپرها انجام شده که در این خصوص ۱۰۴ پرونده صنفی به تعزیرات ارسال شد که ۳۷ مورد تخلف نان بوده است.
وی به ۶۵ مورد تعهد کتبی در این مدت اشاره کرد که بیشتر مربوط به مرغداری ها و نانوایی بوده است.
مدیر جهاد کشاورزی دزفول بیان کرد: طی یکسال گذشته پرونده هایی که از طرف جهاد کشاورزی به تعزیرات حکومتی ارسال شده ۲ میلیارد و ۱۵۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است.
قمرزاده گفت: پرونده های تخلف نانوایی بیشتر مربوط به کم فروشی و فروش خارج از شبکه، عدم رعایت بهداشت، عدم رعایت ساعات کار، عدم درج نرخنامه و تراکنش های نامتعارف بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول نیز گفت: در سال گذشته افزون بر ۴۰۰ پرونده به تعزیرات حکومتی دزفول ارسال شده است که این میزان پرونده با وجود بازرسان کم صمت بوده است‌.
محمد غلامی افزود: از اسفندماه تیم های بازرسی تشکیل شدند که تا ۱۵ فروردین استمرار داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha