۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 2103
کد خبر: 85079402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده در روستاهای ارومیه افتتاح شد

ارومیه - ایرنا - همزمان با نخستین روز دهه افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام ره، طرح هادی در روستای برهانلو ارومیه و ۳۰ واحد مسکونی مقاوم سازی و بهسازی شده در این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی دوشنبه شب و به مناسبت آغاز دهه افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در ابن دهه ۲۰ طرح عمرانی شامل اجرای طرح هادی روستایی در سطح ۱۴ شهرستان با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.
جعفر برزگر گفت: همچنین با توجه به اهمیت مقاوم سازی در سطح استان آذربایجان غربی، ۵۰۰ واحد مقاوم سازی و بهسازی شده در سطح ۱۸ شهرستان نیز افتتاح می‌شود.

۳۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده در روستاهای ارومیه افتتاح شد

به گزارش ایرنا، ۲۱ فروردین ماه ۱۳۵۸ یکی از نقاط عطف تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی به فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل (ره) در افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و محرومیت زدائی از زندگی محرومین و مستضعفین بخصوص در روستاها و تامین مسکن است.

نگاه دور اندیشانه و دستور حکیمانه ایشان مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنها ۹ روز پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نشان از اهمیت و جایگاه ویژه مساله تامین مسکن در برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه دارد.

۳۰ واحد مسکونی مقاوم سازی شده در روستاهای ارومیه افتتاح شد

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی چهار دهه منشا خدمات فراوانی در تامین مسکن محرومین و اقشار کم درآمد، خدمت رسانی به روستاییان و محرومیت زدایی در رابطه با تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی، بهسازی و نوسازی مسکن، صدور سند مالکیت، تملک و تفکیک و واگذاری زمین، احیای بافت با ارزش و بازسازی مناطق آسیب دیده از سوانح طبیعی داشته است که به همین سبب مقام معظم رهبری این نهاد انقلابی را از صدقات جاریه و یکی از با برکت ترین یادگارهای امام بزرگوار عنوان کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha