۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۱۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85080673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: اماکن پرتردد گردشگری لرستان مسدود شد

خرم‌آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: با توجه به اینکه یک سامانه‌ بارشی قوی از صبح چهارشنبه وارد استان می‌شود در این راستا به منظور پیشگیری از هرگونه خطرات احتمالی، اماکن پرتردد گردشگری لرستان مسدود شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری لرستان، احمدرضا دالوند در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در شهرستان دورود اظهار کرد: با توجه به آخرین گزارش سازمان هواشناسی کشور و هشدار سطح قرمز بارندگی توسط سازمان مدیریت بحران سامانه‌ بارشی از صبح چهارشنبه وارد استان می شود که میزان بارندگی را بطور متوسط بین ۵۰ تا ۷۰ و به صورت نقطه‌ای بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیمتر پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: با توجه به وجود سد مروک و قرار گرفتن دورود در بین ۲ رودخانه این جلسه برای آمادگی لازم این فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی جهت اندیشیدن تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه خسارات ناشی از بارندگی‌های پیش رو تشکیل شده است.

دالوند بیان کرد: در این راستا اماکن پر تردد گردشگری مسدود شده و هیچ دفتری حق برگزاری تورهای تفریحی و گردشگری را ندارد چراکه اولویت اول ما حفظ جان شهروندان است.

به گزارش ایرنا، در این جلسه مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری و دیگر مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha