۲۳ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۳۷
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85080949
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعمال محدودیت های ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی روز قدس در رشت

رشت- ایرنا-,- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی در روز قدس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس گیلان به‌نقل از سرهنگ "امیر طالبی، تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان شامل اعمال محدودیت‌های توقف، تردد و نیز روان سازی ترافیکی در اطراف محل برگزاری ومسیرهای راهپیمایی در شهر رشت اجرا می شود.

وی تصریح کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۶ صبح در مسیرهای سه گانه، مسیر اول: میدان شهدای ذهاب (شهرداری) - خیابان امام خمینی (ره) - میدان فرهنگ - میدان مصلی، مسیر دوم: سپاه پاسداران - میدان پاسداران - خیابان آزادگان - میدان فرهنگ - میدان مصلی و مسیر سوم: ورزشگاه شهید عضدی - خیابان نامجو - خیابان پرستار - میدان فرهنگ - میدان مصلی، اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان افزود: محدودیت‌ها تا پایان نماز جمعه و خروج کامل نمازگزاران و راهپیمایان از معابر ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در صورت توقف و پارک هرگونه وسیله نقلیه در مسیرهای راهپیمایی پلیس با استفاده از جرثقیل آنها را جابه جا می‌کند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود رانندگان وسایل نقلیه‌ای که معمولا در این مسیرها پارک می‌کنند از محل دیگری برای توقف استفاده کنند تا این مراسم باشکوه‌تر از سنوات قبل برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha