۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85081334
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس از مردم استان برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز و اعلام انزجار از جنایت های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کردند.

در پیام آیت‌الله رسول فلاحتی و اسدالله عباسی که روز پنجشنبه منتشر شد، عنوان شده است: روز قدس به عنوان میراث گرانبهای امام خمینی (ره)، روزی است که مردم ستمدیده فلسطین شاهد حمایت با شکوه آزادی خواهان جهان و سردادن فریاد آزادی‌ قدس شریف از چنگال دژخیمان و ظالمان کودک کش سیه‌رویِ تاریخ هستند.

در ادامه این پیام تصریح شد: روز جهانی قدس روز اعلام انزجار و نفرت مسلمانان جهان از خوی شیطانی و روحیه سلطه‌گری رژیم صهیونیستی است و حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، تجلی مبارزه حق علیه باطل و عدل در مقابل ظلم است.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: مردم بابصیرت ایران اسلامی و گیلان سرافراز اکنون پس از گذشت ۴۴ سال از پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس به ندای امام راحل عظیم الشأن و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را همگام با دیگر آزادیخواهان دنیا محکوم می‌کنند.

در بخشی از آن تاکید شده است که جمهوری اسلامی ایران در راهبری جهان علیه رژیم نامشروع صهیونیستی نقش برجسته ای دارد و روز جهانی قدس موجب تقویت انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و احیای جبهه مقاومت اسلامی شده‌است. با اعتقاد راسخ به تحقق وعده الهی "پیروزی جبهه حق علیه باطل" با مقاومت جبهه اسلامی و اختلافات و شکاف داخلی رژیم جنایتکار صهیونیستی، زمان اضمحلال و نابودی این رژیم نامشروع نزدیک‌تر شده‌است.

آیت الله رسول فلاحتی و اسدالله عباسی در این پیام از مردم ولایتمدار و سرافراز گیلان دعوت کردند تا همراه و همگام با امت اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویی دشمنان اسلام و قرآن زده که بی شک ناامیدی سران رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس را به همراه خواهد داشت.

روز جهانی قدس فردا "جمعه" همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha