۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۰۱
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85081996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور مردم در راهپیمایی قدس نماد استکبار ستیزی است

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: روز قدس نماد همبستگی ملت ایران است و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نماد استکبار ستیزی است.

به گزارش ایرنا سردار سیدمحمد صالحی پنجشنبه شب ضمن تبریک و گرامیداشت روز قدس بیان کرد: روز قدس محور انسجام و وحدت اسلامی و از محوری‌ترین موضوعات برای همگرایی ملت‌های مسلمان و نماد همبستگی ملت ایران است.

وی افزود: بی شک انسجام اسلامی به ویژه در شرایط کنونی، ضرورتی انکار ناپذیر در جهان اسلام است که در این میان مساله فلسطین و آزادی قدس شریف از جمله نقاط اشتراکی است که می توان محور وحدت و انسجام اسلامی باشد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان کرد: روز جهانی قدس به عنوان پرچم دفاع از مظلومیت و نماد مقاومت اسلامی یادگاری ماندگار از بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) است که ضمن معرفی رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک همه مسلمانان جهان بر مبارزه مداوم با هرگونه تفکر استکباری و پدیده شوم استعمار و اشغال گری تاکید می کند.

سردار صالحی در پایان با اشاره به تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی روز جهانی قدس، از کارکنان و خانواده های این فرماندهی و آحاد شهروندان عزیز برای حضوری پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد تا پاسخی کوبنده در محکومیت جنایات اخیر صهیونیست ها در غزه و فلسطین باشد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۷۰ نقطه استان خوزستان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha