۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۱۷
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85082049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تارتار: بازی بسیار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم

۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۱۷
کد خبر: 85082049
تارتار: بازی بسیار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان داریم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم ذوب آهن گفت: فردا یکی از سخت ترین بازی های ما مقابل تیم نفت مسجدسلیمان است چرا که آنها از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

به گزارش ایرنا مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: خیلی خوشحالم در شهری هستم که خاطرات خیلی خوبی از مردم آن دارم اما ای کاش هواداران نفت فردا در ورزشگاه حضور داشته و به جذابیت‌های این بازی کمک می‌کردند.

وی افزود: تیم نفت برای بقا در لیگ به سه امتیاز بازی نیاز دارد به همین دلیل بازیکنان شان با تمام وجود و انتحاری بازی می‌کنند لذا سعی می‌کنیم در بازی فردا از بازیکنانی استفاده کنیم که انگیزه کافی داشته باشند.

تارتار گفت: به غیر از بازی فردا، برای تیم نفت آرزوی موفقیت دارم و دوست ندارم از گردونه رقابت‌های لیگ برتر خارج شود. این مردم حق دارند که یک تیم خوب در این شهر داشته باشند و امیدوارم با رسیدگی بیشتر این تیم حفظ شود.

وی افزود: در بازی فردا ما باید خیلی باهوش و باانگیزه باشیم تا از نقاط ضعف آنها استفاده کنیم در آنالیزی که داشتیم روی این مسئله کار کرده‌ایم و امیدوارم به هدفمان که کسب سه امتیاز است، دست پیدا کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به مساعد بودن شرایط زمین گفت: جا دارد از عزیزانی که برای زمین زحمت کشیده اند تشکر کنم و امیدوارم فردا شاهد یک بازی باکیفیت باشیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha