نماینده مردم کرمان: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به فرمان رهبری است

کرمان - ایرنا - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حماسی مردم برای حمایت از ملت فلسطین در راهپیمایی روز قدس، لبیک به فرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از چند سال که به دلیل شیوع کرونا برگزاری اجتماع های مردمی چون راهپیمایی‌ها تحت تاثیر قرار گرفته بود، امسال فضای بسیار خوبی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس فراهم شده است.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس براساس مبانی دینی و اعتقادی مردم شکل گرفته و آن چیزی است که در قرآن کریم و روایت ائمه اطهار (ع) مطرح شده و ما وظیفه داریم از مظلومان دنیا حمایت و دفاع کنیم و آن هم مظلوم مسلمانی که مورد ظلم قرار گرفته و امروز نیز به این شکل وحشیانه مورد هجمه جریان صهیونیستی قرار می‌گیرد و آمریکایی از آن‌ها حمایت می‌کنند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما مطمئنیم وعده الهی تحقق پیدا خواهد کرد و روزی را شاهد خواهیم بود که فلسطینان در فلسطین آزادانه زندگی کنند و خبری از رژیم اشغالگر قدس نباشد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمان با حضور گسترده مردم روزه‌دار و انقلابی، همراه با مسئولان استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان و همچنین نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان از ساعت ۱۰ و از چهارراه توحید (ارگ) به سمت مصلای امام علی (ع)، محل برگزاری آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه آغاز شده است.

امام خمینی (ره) ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ق (۱۶ مرداد ۱۳۵۸) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواستند برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن در این روز راهپیمایی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha