۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85082382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روز جهانی قدس مساله فلسطین را به دغدغه مهم آزادیخواهان جهان تبدیل کرد

گرگان - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس به عنوان ابتکار ارزشمند حضرت امام (ره) مساله فلسطین را به عنوان یک دغدغه مهم و همیشگی برای مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان تبدیل کرد.

به گزارش ایرنا، عباس گلرو در جمع راهپیمایان روز قدس گرگان اظهار کرد: روز جهانی قدس از چهار گوشه ایران خارج شده و در همه جهان آزادی قدس شریف را مورد توجه قرار می‌دهد.

رییس گروه دوستی پارلمان ایران و فلسطین گفت: احیای کشور فلسطین، مقابله با سلطه بیگانگان در منطقه و پیدایش رژیم صهیونیستی و تغییر ماهیت مساله فلسطین از ملی عربی به جهانی، از جمله اهداف مهم روز جهانی قدس است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مقاومت در بهترین شرایط قرار دارد و نگرانی رژیم صهیونیستی از همین است که در غزه سنگ تبدیل به سلاح و موشک شده، در لبنان حزب الله از عملیات استشهادی و پارتیزانی به موشک نقطه‌زن رسیده و در سوریه هم به برکت مدافعان حرم ناامیدی برای این رژیم صهیونیستی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: راهبرد ایران، مقاومت و تقویت آن و برگزاری همه پرسی در سرزمین اشغالی است که در سازمان ملل و شورای امنیت هم این طرح به ثبت رسیده است .

گلرو اظهار امیدواری کرد که با نابودی قریب‌الوقوع رژیم صهیونیستی، بانوان فلسطین آب و جارو را برای مسجد الاقصی آماده کنند.

وی گفت: این که رهبر معظم انقلاب نابودی رژیم صهیونیستی را بشارت می دهد و سیدحسن نصرالله می‌گوید شاخص و نشانه نابودی این رژیم کودک کش نمایان شده استاز سرغیب گویی نیست بلکه ناشی از واقعیت است.

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضعف و سستی درون رژیم‌ صهیونیستی را فراگرفته که تغییر رویکرد مقاومت از سنگ‌ به سلاح صهیونیست‌ها را دچار بحران عمیق کرده است.

گلرو افزود: سیاست انزوای ایران به عنوان نقشه استکباران دنیا با شکست مواجهه شده و جمهوری اسلامی با عربستان به سمت عادی شدن روابط پیش می رود و با چین قراردادی ساله امضا می کند تا شکست نقشه شوم دشمنان آشکار شود.

وی ادامه داد: در حوزه هسته ای هم دشمنان ایران به اشتباه خود پی برده و بر سر خود می زنند که چرا در اشتباهی راهبردی از توافق هسته ای با ایران خارج شدند.

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران خوشحال است که جریان افراطی در رژیم صهیونیستی حاکم شده چون نابودی خودی را رقم می زنند.

رییس گروه دوستی پارلمان ایران و فلسطین گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم سرزمین فلسطین به خاطر این است که سرزمین مقدس آن‌ها به ناحق غصب شده و ملت مظلوم فلسطین آواره شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha