۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبر: 85082443
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

علائم شکست و فروپاشی رژیم جعلی صهیونیستی آشکار شده است

قم - ایرنا - خطیب نماز جمعه قم گفت: با تغییر معادلاتی که در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد، علائم شکست و فروپاشی رژیم کودک کش صهیونیستی آشکار شده و خون تازه‌ای در جان مقاومت دمیده شده و موج مهاجرت در سرزمین‌های اشغالی شدت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم بیان کرد: تئوری انقلاب اسلامی از ابتدای شکل‌گیری در خصوص مساله فلسطین، برگزاری انتخابات آزاد و رفراندوم توسط مردم اصیل آن و در غیر آن مقاومت در برابر رژیم کودک کش است و این دو مسیر همچنان باقدرت توسط جمهوری اسلامی تا فروپاشی این رژیم منحوس دنبال می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: سخن ما با دولت‌های منطقه و اسلامی این است که روابط خود را با اسراییل در تمام سطوح قطع کنند و هیچ رابطه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با آن‌ها نداشته باشید و پرونده عادی‌سازی را کنار گذاشته و در کنار مردم فلسطین قرارگرفته و از مردم مظلوم این کشور اشغال‌شده در مجامع بین‌المللی و جهانی حمایت کنید.

اعرافی با تمجید از حضور متراکم مردم قم در راهپیمایی امروز روز قدس گفت: مردم قم با حضور خود حماسه نو آفریدند و اثبات کردند که باوجود تمام مشکلات اقتصادی، معیشتی و غیره در برابر آزمون‌های الهی سربلند بیرون می‌آیند.

وی در ادامه گفت: در منطق اسلام زن جایگاه والایی دارد که که بخشی از آن در داخل خانواده و بخش دیگری نیز در اجتماع متجلی می‌شود که کاملاً خارج از منطق شهوت‌آلود مکاتب غربی است.

عضو فقهای شورای نگهبان رهبری بابیان اینکه مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه باید در اولویت همه اقدامات باشد، ابراز داشت: نگاه اسلام به زن متفاوت از نگاه غرب و متحجران است؛ نگاه اسلام به زن نگاهی پیشرفته و سازگار با همه جوانب وجودی آن در قالب‌زن، خانواده و اجتماع است که در قالب آن مصالح زن، خانواده و اجتماع و تعالی روحی به‌صورت هم‌زمان دیده‌شده است.

وی عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی زمینه برای شکوفایی استعدادهای علمی و شخصی زنان فراهم شد به‌نحوی‌که امروز بیش از ۱۰ هزار هیات علمی و ۶۰ درصد دانشجویان دانشگاه‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

مدیر حوزه های علمیه در بخش دیگری از سخنان با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان یک فرهنگ تربیتی است و همه ما وظیفه‌داریم از برکات این روزهای پربرکت برای معنوی‌تر کردن فضای جامعه به‌خصوص در بعد تربیتی کودکان استفاده کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha