۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85082532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریاد دادخواهی ملت مظلوم فلسطین از حنجره ملت‌های مسلمان

رشت - ایرنا - امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که توسط معمار کبیر انقلاب روز قدس نامگذاری شده مردمان ایران زمین و گیلانیان به روال ۴ دهه گذشته صدای دادخواهی و آزادی خواهی مردم مظلوم فلسطین شدند تا یاری و حمایت خود را از این ملت و آزادی و رهایی قدس شریف فریاد کنند.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، روز قدس صدای فریادهای خاموش و جوانان در خون غلطیده به دست دژخیمان اسرائیل است که کودکان، نوجوانان، زنان و مردانی که به گناه وطن دوستی و بی‌گناهی و دفاع از حق تامه خود و مام میهن آماج گلوله ها و موشک های رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی قرار گرفته و می گیرند.

امسال گیلانی ها بانگ انزجاری محکم تری فریاد کردند تا با حمایت کشورهای دنیا بکوشند دست استکبار جهانی و صهیونیست غاصب از این سرزمین کوتاه شود.

یک دختر نوجوان ۱۱ ساله که به همراه مادر و خواهرش در این راهپیمایی در رشت شرکت کرده می گوید: همراه مادر و خواهرم در این راهپیمایی شرکت کردم تا ما نشان دهیم درد این مردم را می فهمیم و با آنان همراهی کرده و از آنان دفاع و حمایت می کنیم.

رعنا افزود: من آمده ام به نوجوانان فلسطینی بگویم ما درکنار شما هستیم و ظلم پایدار نمی ماند.

پسری نوجوان ۱۳ ساله ای هم گفت: ما در این راهپیمایی شرکت کردیم تا بگوییم مردم فلسطین تنها نیستند و مسلمانان جهان از آن ها حمایت و پشتیبانی می کنند و من هم از دوستان نوجوانان فلسطینی ام حمایت می کنم.

یک شهروند رشتی نیز اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه را یادآور شد و گفت: تحولات عظیمی با تاثیرگذاری قوی جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه ایجاد شده استکبار می داند که هر روز عرصه برایش در این منطقه با آگاهی و بیداری مسلمانان تنگ تر می شود.

رضا عطشانی افزود: روز جهانی قدس زمان اعلام انزجار و نفرت مسلمانان جهان از خوی شیطانی و روحیه سلطه‌گری استکبار و گامی برای نجات جامعه جهانی از شر رژیم اشغال‌گر قدس است.

یک شهروند دیگر هم به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز شاهد وحدت جهان اسلام هستیم و در مقابل درگیری های داخلی در رژیم جعلی صهیونیستی به اوج رسیده است.

صادق عمارلو بیان کرد: روز جهانی قدس فرصتی آسمانی برای نمایش اتحاد جهان به ویژه جهان اسلام برای محو ظلم و ستم جهان استکبار به سرکردگی آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وی افزود: روز قدس زمانی است که تمامی ملت های مسلمان حمایت خود را از فلسطین در مقابل رژیم جعلی اسرائیل به نمایش می گذرانند.

عمارلو اظهار کرد: با رشادت های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی جهانیان و کشورهای منطقه ثمره این مقاومت ها را بیشتر از هر زمانی متوجه شدند و امروز بیش از هر وقتی به آزادی قدس عزیز نزدیکتر شده ایم.

وی یادآور شد: هم اینک حتی حامیان رژیم صهیونیستی هم امیدی به بهبود وضعیت این رژیم کودک کش ندارند و صدای از هم پاشیده شدن آن به گوش می رسد.

به گزارش ایرنا، هزاران نفر از مردم مومن و روزه دار گیلان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همپای سایر ایرانیان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در فضای استان طنین انداز کردند و در مسیر پاسداشت روز قدس و آزادی سرزمین قدس گامی دیگر برداشتند.

اقشار مختلف مردم رشت مرکز استان گیلان از چند مسیر در طول پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری)، خیابان امام خمینی (ره) و ورزشگاه شهید عضدی و نیز از میدان پاسداران به سمت میدان مصلی با شعارهای، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا به سمت مصلی رشت راهپیمایی کردند.

حاضران در این راهپیمایی همچنین ضمن تجدید میثاق باآرمانهای مردم فلسطین وامام راحل و مقام معظم رهبری آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha