۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۸
کد خبر: 85082564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: شعار حمایت از فلسطین باید به منطق آزادیخواهان جهان تبدیل شود

قرچک - ایرنا - نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی به اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام راحل گفت: امروز شعار حمایت از فلسطین باید به منطق تمام آزادیخواهان جهان تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین نوش‌آبادی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس مردم قرچک که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این وعده حتمی الهی است که پیروزی از آن مستضعفان و مظلومان جهان است و قطعا نابودی رژیم اشغالگر قدس به وقوع می‌پیوندند.

وی افزود: برای تحقق وعده الهی نابودی اسرائیل باید شعار حمایت از فلسطین به شور و یک منطق قلبی و عقلی تمام مردم های مسلمان منطقه و آزادیخواهان جهان تبدیل شود، اگر اتحاد بین کشورهای مسلمان بیشتر شود قطعا نابودی اسرائیل زودتر اتفاق می‌افتد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز به معنای واقعی آمریکای جنایتکار و اسرائیل رو به افول هستند، وعده حقه رهبر معظم انقلاب در حال تحقق است که نشانه‌های آن را می‌توان در کاهش قدرت این ۲ رژیم به عینه مشاهده کرد.

این نماینده مجلس شوراین اسلامی تأکید کرد: اتحاد امروز جهان اسلام یکی از مهمترین دلایلی است که این افول و کاهش قدرت آمریکا و اسرائیل کودک کش را رقم زده است، دشمنان اسلام به خوبی می‌دانند که اگر کشورهای اسلامی متحد شوند نابودی اش نزدیک می‌شود از این رو تلاش دارد تا با شیوه‌های مختلف، این اتحاد را خدشه دار کند.

نوش‌آبادی یادآور شد: قدرت امروز جبهه مقاومت و مقاومت ۶ ضلعی کشورهای اسلامی و همکاری همه جانبه کشور های مسلمان با این جریان از دلایل دیگر افول رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابله با مردم ایران و منزوی کردن جمهوری اسلامی گفت: ما در آمریکای لاتین از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخورداریم که با استفاده از آن می‌توانیم در برابر آمریکا مقابله و با ارتباطات اقتصادی تحریم های ظالمانه آمریکا را خنثی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha