۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۱۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85082950
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مربی نفت مسجدسلیمان: مستحق برد در این بازی بودیم

۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۱۸
کد خبر: 85082950
مربی نفت مسجدسلیمان: مستحق برد در این بازی بودیم

اهواز - ایرنا - مربی نفت مسجدسلیمان گفت: مستحق برد در دیدار با مقابل ذوب‌آهن بودیم و خوشحالم که به هدفمان در این بازی رسیدیم.

به گزارش ایرنا رضا طاهری جمعه شب پس از پیروزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: این برد را به هواداران مان تبریک می گویم که مدت‌ها انتظار این برد را می‌کشیدند.

وی افزود: وقتی گلی در لحظات ابتدایی زده شود، آن تیم فشار زیادی را باید تحمل کند تا از گل زده خود محافظت کند.

مربی نفت گفت: تمریناتی که بعد از تعطیلات داشتیم به ما کمک کرد تا امروز دست پر از میدان خارج شویم همچنین از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که بسیار تلاش کردند و مزد زحمت خود را گرفتند.

وی ضمن تشکر از مسئولان شرکت نفت بیان کرد: حالا که ما به جدول برگشته‌ایم تقاضا می‌کنم که سایر مسئولان هم به ما کمک کنند تا بازیکنان ادامه راه را با انگیزه بیشتری طی کنند.

در ادامه ابراهیم اشکش سرمربی تیم که در این بازی محروم بود در جمع خبرنگاران بیان کرد: این برد را به مردم خوب و نجیب مسجدسلیمان تبریک می‌گویم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود تلاش کردند.

وی افزود: خوشبختانه با این برد امیدمان برای بقا در لیگ برتر زنده شد لذا از مسئولان استانی و شهری خواهش می کنم که از ما حمایت کنند تا قبل از بازی با فولاد روحیه بازیکنان تقویت شود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن با برتری یک بر صفر نفت به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha