۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸
کد خبر: 85083242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷۸ سارق در طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۷۸ متهم به سرقت در مرحله پنجم طرح ارتقای امنیت اجتماعی همزمان با شبهای قدر در این کلانشهر دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از بیستم تا بیست و پنجم فروردین ماه کنونی و در راستای تامین امنیت شهروندان مرحله پنجم طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سرقت منازل و سایر سرقت‌های خرد به مدت ۶ روز در سطح شهرستان مشهد اجرا شد.

وی اضافه کرد: این طرح را پلیس آگاهی، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس امنیت عمومی با همکاری کلانتری و پاسگاه های انتظامی شهرستان مشهد اجرا کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان در بازجویی به ۴۹۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و در این بازجویی ها ۲۱ مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و مقادیر زیادی اموال مسروقه نیز کشف شد.

نگهبان افزود: همچنین در این طرح ۶ شرور سابقه دار و ۶۳ خرده فروش دستگیر و ۴۰۳ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز بازپروری معرفی شدند.

وی اضافه کرد: ۱۰۴ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت مسروقه، ۵۱ فقره گوشی مسروقه، ۱۲ قبضه سلاح غیرمجاز، ۴۶ قبضه قمه و چاقو و چهار کیلو و ۹۲۲ گرم انواع مواد مخدر نیز در این طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با تاکید بر استمرار طرح های مبارزه با سرقت گفت: همکاری و مشارکت سازمان ها در افزایش هزینه ارتکاب جرم و توجه به هشدارهای پلیس از سوی شهروندان ، تأثیر شگرفی در پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha