۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85084608
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ملی‌پوش والیبال: کمپدلی به فرصت بیشتری نیاز داشت

۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85084608
ملی‌پوش والیبال: کمپدلی به فرصت بیشتری نیاز داشت

تهران- ایرنا- ملی‌پوش والیبال بانوان گفت: السکاندرا کمپدلی چون در اروپا بزرگ شده باید با خلق وخوی ایرانیان آشنا می‌شد، اما به دلیل محدود بودن زمان چنین اتفاقی رخ نداد و یکی از دلایل نتیجه نگرفتن وی عدم شناخت کامل کمپدلی از اخلاقیات بازیکنان بود.

هانیه محتشمی‌پور در گفت‌وگو با ایرنا درباره حضور الکساندرا کمپدلی در تیم ملی والیبال بانوان، اظهار داشت: وی نسبت به مربیان پیشین تیم ملی متفاوت بود زیرا توانست نقطه ضعف خیلی بزرگ من را تشخیص دهد که آن ضعف فیزیک بود. همان موقع با بدن‌ساز ویژه تمرین کردم. معمولا در تیم‌ها یک مربی بدن‌ساز برای کل تیم می‌آید و یک برنامه را برای تمامی بازیکنان در نظر می‌گیرد.

وی افزود: کمپدلی وقتی متوجه شد که فیزیک بدنم متفاوت است، برنامه مخصوصی به من داد و از این جهت حضور او برایم مفیدتر بود. الان شرایط خوبی دارم و حداقل وجود کمپدلی کمکی به بهبود شرایط فیزیکی من کرد.

ملی‌پوش والیبال بانوان عنوان کرد: تفاوت او با سرمربیان دیگر این بود که نگاه پایه‌ای به والیبال داشت. کمپدلی معتقد بود که اگر تکنیک درست والیبال را یاد بگیریم، نمایش بهتری در آسیا خواهیم داشت. دیدگاهی که در بیشتر تیم‌های اروپایی دیدم. کمپدلی به این دلیل موفق نبوده که نیاز به زمان داشت و می‌خواست این تکنیک‌ها را در زمین پیاده کند اما زمان کافی نداشت.

وی با اشاره به اینکه نمی‌داند فدراسیون درباره کمپدلی زود قضاوت کرده یا خیر، گفت: وقتی سرمربی برای رده بزرگسالان انتخاب می‌شود باید چند سالی در تیم بماند. هرچند الان رشیدی به عنوان سرمربی جدید از کمک‌های کمپدلی بود و در جریان کارهای تیم ملی والیبال بانوان قرار داشت، اما به یکباره سرمربی جدید دیگری می‌آورند که در جریان تیم نیست و همه چیز را باید از صفر شروع کند. اینگونه کار سرمربی و بازیکنان سخت می‌شود.

ملی‌پوش والیبال: کمپدلی به فرصت بیشتری نیاز داشت

محتشمی‌پور درباره کسب مدال در بازی‌های کشورهای اسلامی کرد:. من در بازی‌های کشورهای اسلامی بدشانسی آوردم زیرا تست کرونای من مثبت شد و نتوانستم در این رقابت‌ها شرکت کنم. هرچند کسب مدال پس از این همه سال تلاش باعث خوشحالی من شد و اتفاق بزرگی در این رقابت‌ها رخ داد و بازیکنان ایران لایق این مدال بودند.

وی یادآور شد: در مسابقات قهرمانی آسیا به تیم اضافه شدم و احساس کردم بازیکنان از نظر بدنی در شرایط ایده‌آل نیستند. زیرا با فاصله کمی در بعد از بازی‌های اسلامی در این رقابت‌ها شرکت کردند. به خاطر طولانی شدن مسابقات شرایط بازیکنان ایده‌آل نبود. به نظرم کمپدلی نیاز داشت تا با فرهنگ ما آشنا شود. او چون در اروپا بزرگ شده باید با خلق وخوی ایرانیان آشنا می‌شد، اما به دلیل محدود بودن زمان چنین اتفاقی رخ نداد و یکی از دلایل نتیجه نگرفتن وی عدم شناخت کامل کمپدلی از اخلاقیات بازیکنان بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha