اکبری: باید از نام و اعتبار خودمان و ذوب‌آهن دفاع کنیم/ بازیکن خارجی ما نیاز به زمان دارد

تهران- ایرنا- بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن با اشاره به جدال این تیم با شهرداری گرگان در نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا گفت: بدون شک جدال سختی خواهد بود،‌ شهرداری بازیکنان خوبی دارد اما ما هم می‌خواهیم از اعتبار ذوب‌آهن دفاع کرده و به فینال برسیم.

محمدرضا اکبری در گفت‌وگو با ایرنا و در واکنش به این سئوال که شرایط ذوب‌آهن برای حضور در نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا و رقابت حساس این تیم با شهرداری گرگان به چه صورت است، تاکید کرد: شهرداری گرگان تیم قابل احترامی است و بازیکنان خارجی خوبی هم دارد، در این مدت یک بازیکن خارجی جدید دیگر هم به خدمت گرفته‌اند اما ما هم ذوب‌آهن هستیم و پیروزی در این دیدار برای ما دور از دسترس نیست.

او با اشاره به شرایط میزبانی دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران خاطرنشان کرد: بازی‌های دو تیم در غرب آسیا به میزبانی تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود، در این شرایط نمی‌توانیم از شرایط کامل میزبانی برخوردار باشیم و شرایط برای هر دو تیم یکسان است.

ملی‌پوش اسبق بسکتبال ایران در خصوص دیدار با نفت عراق هم گفت: شرایط آن بازی تا حدودی متفاوت بود. بازی سختی را سپری کردیم اما در دیدار سوم موفق شدیم با تمرکز بیشتری کار را آغاز کنیم و موفق شدیم کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم.

اکبری در مورد بازیکن جدید و خارجی این تیم یادآور شد: او به تازگی به تیم ما اضافه شده و در برخی از زمان‌های مسابقه، هماهنگی کاملی با سایر بازیکنان ندارد و این هم طبیعی است، اما مهم برد تیم ما بود تا ذوب‌آهن به این مرحله برسد.

بازیکن ذوب‌آهن تاکید کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در تیم ما رخ داده به حمایت و پشتیبانی کادر و بازیکنان از همدیگر باز می‌گردد، این حمایت از روی نیمکت آغاز شده و در داخل زمین هم دیده می‌شود و بدون شک در کسب نتایج به دست آمده اثر فراوانی داشته است.

وی در مورد لیگ برتر امسال خاطرنشان کرد: لیگ امسال شرایط بسیار سختی داشت چراکه شاهد برگزاری متفاوتی نسبت به سال قبل بودیم، وقتی فشار مسابقات افزایش پیدا می‌کند و تعداد مسابقات و سفرها زیاد می‌شود احتمال آسیب‌دیدگی و خستگی بازیکنان هم وجود دارد و این فرسایشی شدن خوب نیست اما با همه این مسائل امیدواریم در پایان بتوانیم از نام خودمان و باشگاه ذوب‌آهن به خوبی دفاع کنیم.

گفتنی است دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا در روزهای ۳۱ فروردین و ۷ اردیبهشت ماه به مصاف هم می‌روند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha