کریمی: استقلال ۱۶۰میلیارد از همراه اول طلب دارد/ ای کاش آن اتفاقات در تلویزیون نمی‌افتاد

تهران- ایرنا- سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به رایزنی برای دریافت وام از یکی از بانک‌ها گفت: در حال بارگذاری مدارک هستیم و هر اتفاقی بیفتد، اعلام خواهیم کرد. ۱۶۰ میلیارد از همراه اول طلب داریم و می‌توانیم با آن وام را تسویه کنیم.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال پس از جلسه اعضای فراکسیون ورزش مجلس با نمایندگان سرخابی‌ها درباره دریافت مجوز حرفه‌ای، با قدردانی از نمایندگان مجلس، گفت: عمده دلیل تشکیل این جلسه، موضوع استقلال و اتفاقاتی پیرامون این تیم و نگرانی هواداران بود.

وی افزود:‌یکسری کارهایی که باید از قبل انجام می‌شد، متاسفانه انجام نشد و این قابل‌ کتمان نیست و فاصله‌ای بین آن ایجاد شد و تا الان طول کشید. بیشتر این مسائل هم بدهی‌هایی‌ست که متاسفانه از چندین سال قبل مانده بود. الان در حال بارگذاری مدارک هستیم و هر اتفاقی بیفتد، متعاقبا تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره دریافت وام از بانک شهر نیز گفت: دیروز حدود یک‌ ساعت‌ونیم در خدمت (حمید)سجادی، وزیر ورزش بودیم و پیگیر مشکلات بود. با احمدی(مدیرعامل بانک شهر) تماس گرفت و بعد با او هم جلسه داشتیم. به ما قول دادند که فردا جلسه‌ای برگزار کنند و فکر می‌کنم اگر مشکلی پیش نیاید، انجام شود و بدهی‌هایی خارجی که از قدیم مانده و اگر بیشتر بماند، مشکلات بیشتری به‌وجود می‌آید را حل کنیم.

کریمی از پاسخ به پرسشی درباره اینکه «باتوجه به همکاری که هم با مصطفی آجورلو و هم علی فتح‌الله‌زاده(به ترتیب مدیرعامل اسبق و سابق) داشته، به نظر وی، کدامیک از این دو نفر سهم بیشتری در حذف استقلال از آسیا داشتند؟»، خودداری کرد.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا از پیگیری‌هایی سازمان خصوصی‌سازی درباره مدیریت قبلی حمایت می‌کند؟»، افزود: از این قضیه حمایت می‌کنم چون اقدام خوبی است اما بحث من این ست که ای‌ کاش این اتفاق در تلویزیون نمی‌افتاد و در باشگاه پیگیری می‌شد.(اشاره به اتفاقات رخ داده در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر با حضور فتح‌الله‌زاده و حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی که با استعفای مدیرعامل وقت استقلال روی آنتن زنده همراه شد.)

سرپرست استقلال در واکنش به اینکه در این صورت، ماجرا رسانه‌ای نمی‌شد نیز گفت: رسانه‌ای می‌شد. ای کاش یک ماه پیش که این موضوعات باز شد، می‌آمدند مشکلات باشگاه استقلال را حل می‌کردند بعد به مشکلات بعدی می‌رسیدند. ما مشکل اول را حل نکردیم و گذاشتیم روی هم تلنبار شود. اول باید مشکل آسیا را حل می‌کردیم و بعد می‌آمدیم و به تخلف مدیر رسیدگی می‌کردیم.

کریمی همچنین درباره اینکه آیا «او برنامه‌ای برای بازپرداخت وام دارد؟»، تاکید کرد: ما از همراه اول ۱۶۰ میلیارد طلب داریم. اگر این اتفاق بیفتد، باید با همراه اول صحبت کنیم تا به تعهداتش عمل کند و از این طریق وام را پرداخت کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha