۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۵۰
کد خبرنگار: 2451
کد خبر: 85085037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس شورای عالی سیاسی یمن : در جریان مذاکرات مزدوران فقط به فکر خروج بستگان خود بودند

تهران - ایرنا - مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت : در جریان مذاکرات، نیروهای مزدور فقط خواستار نجات و خروج بستگان و خانواده های خود بودند و حتی به همکاران و نیروهای نظامی خود اهمیتی نمی دادند.

به گزارش ایرنا از المسیره، المشاط در پیامی خطاب به کسانی که هنوز پشت میله های زندان هستند، گفت: به شما و خانواده محترمتان قول می دهم که با هر قیمت و چالشی تمام تلاش خود را برای آزادی شما انجام خواهیم داد.

وی امروز یکشنبه ضمن پذیرایی از اسرای آزاد شده، این پیروزی و شادی بزرگ را به آنان، خانواده های آنان و همه مردم تبریک گفت و از پیگیری مستمر کمیته ملی اسرا برای آزادی آنان تشکر کرد.

وی خطاب به زندانیان آزاده تاکید کرد: رهبری یمن در بعد بشردوستانه لحظه به لحظه پیگیر هستند و شما اولویت ما بودید و هستید.

المشاط گفت: دشمنان همواره به دنبال سیاسی کردن این پرونده بشردوستانه و قرار دادن آن در مناقصه سیاسی بوده اند.

وی اشاره کرد که برای آزادی اسرا به رغم موانع دشمنان دورهای زیادی را پشت سر گذاشتیم و همچنین به لطف خداوند متعال در سالهای عذاب و جدایی، نیرو و زرادخانه ای را تشکیل دادیم که حافظ مردم باشد. زمین و از مردم دفاع می کند و برای شکست مهاجمان و اشغالگران کافی است.

وی همچنین خطاب به آزادگان گفت: معنویت ایمانی و آنچه را که از کتاب خدا آموختید، حفظ کنید و آن را انگیزه ای قرار دهید تا در راه خدا گام بردارید و راه را تا پیروزی کامل کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha