۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۳۱
کد خبر: 85086061
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عبدی: کدام تبانی؟ زود گل خوردیم و تمرکزم را از دست دادم

تهران- ایرنا- بازیکن هوادار با اشاره به عملکردش در دیدار برابر استقلال تهران گفت: اینکه گفته می شود تبانی صورت گرفته صحت ندارد و برای اینکه موضوع روشن شود حتی حاضرم در کمیته اخلاق و انضباطی هم حاضر شوم.

به گزارش ایرنا، مهدی عبدی در واکنش به اتفاقات و عملکردش در بازی با استقلال تهران که در شبکه‌های مجازی بازخوردهای بسیار داشت، تاکید کرد: حدود ۴ سال است با هوادار هستم و همه از شرایط کاری و وجدان من خبر دارند، در سخت‌ترین شرایط و مواقع بدون پول و امکانات با کمک هم تلاش کردیم تا تیم به لیگ برتر برسد و سال قبل در لیگ ماندیم و امسال شرایط متفاوتی را تجربه کردیم.

وی ادامه داد: در این بازی و در نیمه اول خوب نبودیم اما بد هم کار نکردیم اما اعتقاد دارم در نیمه نخست در مقابل استقلال عملکرد مناسبی داشتیم. در نیمه دوم با توجه به این که ساکت الهامی دستور بازی رو به جلو و مالکیت توپ را در برنامه داشت سعی کردیم در بازیسازی رو به جلو حرکت کنیم اما در ادامه عملکرد خوبی نداشتیم و این مساله باعث شد شرایط کار از دستمان خارج شود.

او تصریح کرد: در نیمه دوم خیلی زود گل خوردیم و این باعث شد تمرکز تیم به هم بریزد، استقلال در بهترین شرایط خود قرار دارد و در برابر این همه هوادار نتوانستیم خودمان را جمع کنیم و گل‌های بعدی را هم دریافت کردیم.

این بازیکن هوادار تصریح کرد: وقتی زود گل خوردیم تمرکز خودمان را از دست دادیم و این موضوع روی من اثر منفی داشت، برخی‌ها از تبانی صحبت کردند اما خدا را شاهد می‌گیرم این ماجرا صحت ندارد و شاید کمی بی‌تجربگی کردم که امروز کار به اینجا کشیده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha