ارتش تا پای جان حافظ امنیت ملت و کشور است

۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبر: 85086534
ارتش تا پای جان حافظ امنیت ملت و کشور است

قزوین - ایرنا - فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی گفت: ارتشیان تا پای جانشان و تا آخرین قطره خون خود حافظ امنیت مردم و این مرز و بوم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ‌دوم حسین محمدشفیعی روز سه شنبه در رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در قزوین افزود: روز ارتش از نخستین مناسبت های پس از انقلاب اسلامی به شمار می رود و در این روز (۲۹ فروردین ۱۳۵۸) به دستور امام ارتش به خیابان ها آمد و با برگزاری رژه پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

امیر سرتیپ شفیعی اظهار کرد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی در پاسخ به اعتماد امام راحل پاسخی کوبنده را به تجزیه طلبان و ایادی استکبار جهانی داد و در ادامه در عملیات های مختلف دوران هشت سال دفاع مقدس در دفاع از کیان انقلاب و اسلام و تمامیت ارضی کشور خوش درخشید.

وی اضافه کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز هرجا که کشور و مردم به ارتش نیازمند بوده ارتشیان پای کار قرار داشتند و از جان مایه گذاشتند.

این مسوول با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران به خدمت رسانی به مردم افتخار می کند،گفت: ارتش همواره در کنار مردم و انقلاب قرار داشته است و در سالیان اخیر نیز در مقابله با کرونا و پیشتر در کمک رسانی به مردم حادثه دیده در زلزله ها نیز خدمت رسان شبانه روزی ملت بود.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی در ادامه به تقویت نیروهای مسلح کشور به برکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: پیش از انقلاب ارتش حتی اجازه نداشت در کارگاه های اورهال یا تعمیرات هواپیماهای جنگی شرکت کند اما امروز جمهوری اسلامی ایران خود به تولید کننده انواع موشک و هواپیماهای جنگنده تبدیل شده است.

امیر سرتیپ دوم شفیعی ادامه داد: نیروی دریایی مقتدر ارتش ما که پیش از انقلاب و در اوایل آن حضورش منحصر به خلیج فارس و دریای عمان بود امروز در آب های نقاط مختلف دنیا پرچم ایران را به اهتزاز درآورده و هم اکنون چهار ناوگروه دریایی ایران در نقاط مختلف دنیا حضور داشته و مشغول فعالیت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha