۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85086597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۳۰۰ نفر از بانوان فرهنگی فعال کشور شناسایی شدند 

کرج - ایرنا - دبیر کارگروه کوثر وزارت آموزش و پرورش گفت: یک هزار و ۳۰۰ نفر از بانوان فرهنگی فعال، تاثیرگذار و معتمد در قالب فعالیت کاری کارگروه کوثر زیرمجموعه قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی آموزش و پرورش در استان ها شناسایی شدند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهره صادقی روز سه شنبه در نشست کارگروه کوثراستان البرز افزود: اعضای این کارگروه متشکل از بانوان جهادی، فعال و سرآمد شهرستان ها و مناطق استان ها با هدف شناسایی نظام مسایل بانوان در استان ها می باشد.
وی بیان کرد: شناخت نظام مسایل دختران دانش‌آموز و خواهران در استان‌ها با توجه به زیست‌بوم هر استان، آسیب‌شناسی، تحلیل و ارایه راهکارهای اجرایی در حل مسایل فرهنگی، اجتماعی دختران و توجه به نقش خواهران در تصمیم‌سازی‌ها و ایفای نقش‌های اجتماعی از اهداف قرارگاه جهادی است.
دبیر کارگروه کوثر وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: احیای نظام مسایل دختران و بانوان هر منطقه را متناسب با زیست بوم و اقتضائات محلی، اولین و مهم ترین هدف این کارگروه برشمرد.
صادقی یادآورشد: نیازسنجی مسایل معنوی دانش آموزان و هویت بخشی به دختران از اهداف مهم تشکیل این کارگروه است که برنامه ریزی های لازم دراین زمینه انجام شده و هماهنگی ها نیز درحال انجام است.
وی گفت: عضوگیری این کارگروه بر مبنای اصل ولایت‌مداری، دغدغه‌مندی، تعهد، توانمندی، آشنایی با کار جهادی و معتبر بودن انجام می‌شود.
صادقی ادامه داد: در کارگروه کوثر در حیطه دختران مسایل هر استان برحسب وضعیت فرهنگی و شرایط خاص آن مورد بررسی می شود تا به راهکار مناسب با آن با هم اندیشی دست پیدا کنیم.
دبیر کارگروه کوثر وزارت آموزش و پرورش افزود: برقراری عدالت تربیتی در حوزه دانش‌آموزان دختر، انسجام خواهران و دختران جهادی برای شناسایی و حل مسایل تعلیم و تربیت با رویکرد انقلابی از برنامه‌های راهبردی این کارگروه است.
در این نشست دبیر قرار قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی آموزش و پرورش استان البرز گزارشی از اقدامات انجام شده و سایر اعضای کارگروه کوثر استان البرز به بیان دیدگاه های خود با محوریت مسایل فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha