بازداشت فردی به دلیل سوءاستفاده‌ از آردهای یارانه‌ای

تهران - ایرنا سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت یک نفر به دلیل سوءاستفاده‌ از آردهای یارانه‌ای خبر داد و گفت: در این رابطه یک هزار کیسه آرد یارانه‌ای دپو شده در جنوب تهران کشف شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ پیمان لطیفی در تشریح جزئیات این خبر افزود: حوالی ساعت ۱۱ روز بیست و هشتم فروردین سال جاری در ادامه اجرای طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با دپوی غیرقانونی، ماموران پلیس با دریافت خبری از دپوی آرد غیرقانونی در محدوده بلوار الغدیر یافت‌آباد مطلع شده و تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۱ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل اظهار داشت:‌ با حضور ماموران در محل مشخص شد متهم با خرید آرد یارانه‌ای و انتقال آن به یک انبار کالا اقدام به بسته‌بندی دوباره این آردها کرده و آن را با قیمت آزاد وارد بازار کرده است.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ به هماهنگی‌های قضایی و بازرسی از این مکان اشاره کرد و گفت: ماموران در بازدید از این مکان یک هزار کیسه آراد یارانه‌ای را کشف و ضبط کردند. کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته لطیفی در این عملیات انبار یادشده پلمب شده و متهم ۴۶ ساله نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha