۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 85087177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمودی: استقلال برای فتح شهرآورد هیچ چیزی کم ندارد

۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
کد خبر: 85087177
حمودی: استقلال برای فتح شهرآورد هیچ چیزی کم ندارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بر این باور است که این تیم برای فتح شهرآورد حساس پایتخت، دست پُر است و او امیدواری زیادی دارد که آبی‌ها سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

علی حمودی پیشکسوت باشگاه استقلال روز شنبه و در آستانه یکصدمین شهرآورد پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال آماده‌ترین تیم ایران است. این تیم بعد از اینکه گل می‌زند نه تنها به فکر دفاع کردن نیست بلکه طوری بازی می‌کند که گل‌های بعدی را نیز وارد دروازه رقیبان کند.

وی افزود: استقلال مقابل هوادار دو نیمه متفاوت را پشت سر گذاشت. در نیمه اول حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید اما بازی دفاعی هوادار باعث شد تا دروازه این تیم بسته بماند اما در نیمه دوم خیلی زود به گل رسید و همین گل شیرازه حریف را از هم پاشید.

حمودی: استقلال برای فتح شهرآورد هیچ چیزی کم ندارد

یشکسوت استقلال اضافه کرد: استقلال نسبت به تیم‌های دیگر شایستگی بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد. تیمی که در ۱۰ بازی اخیر خود به ۹ پیروزی و یک تساوی دست پیدا کرده، به طور حتم استحقاق زیادی دارد و فوتبالی را بازی می‌کند که همه از تماشای آن لذت می‌برند.

حمودی افزود: استقلال در تمامی خطوط به هارمونی و انسجام کامل رسیده است. در دفاع و حمله توازن دارد. وقتی توپ را در اختیار دارد با تاکتیک بازی می‌کند و هنگامی که توپ در اختیار حریف است، فضاها را بسته و با برنامه عمل می‌کند.

پیشکسوت آبی‌ها ادامه داد: به طور حتم دربی می‌تواند سرنوشت قهرمانی را برای استقلال مشخص کند و آنها تحت هدایت ریکاردو ساپینتو برای این جدال برنامه‌های زیادی دارند و می‌خواهند هر طور شده برنده از زمین خارج شوند.

حمودی: استقلال برای فتح شهرآورد هیچ چیزی کم ندارد

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال باتوجه به کیفیت فنی که در هفته‌های اخیر به نمایش گذاشته، شایسته پیروزی در دربی بزرگ پایتخت است و من امیدواری زیادی دارم تا سه امتیاز کامل بازی به نام پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن ثبت شود.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۶ دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی تهران، میهمان پرسپولیس است. آبی‌ها با ۵۵ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان صدرنشین هستند و پرسپولیس نیز پس از سپاهان، با ۵۴ امتیاز در رده دوم جای دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha