چهار کامیون حامل کالای قاچاق در لرستان توقیف شد

خرم‌آباد - ایرنا- فرمانده انتظامی لرستان گفت: چهار کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در لرستان توقیف شد.

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق و مفاسد اقتصادی، در محورهای مواصلاتی استان به چهار دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آنها را طی عملیاتی توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها مقادیری انواع مواد خوراکی، لوازم آشپزخانه، البسه و مبل قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به دستگیری چهار نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردارالهی با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی و اجتماعی جامعه است، از شهروندان خواست با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

دستگیری کلاهبردار سایت دیوار با ۳۰ فقره کلاهبرداری

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری یک خانم و کشف ۳۰ فقره کلاهبرداری از آن خبر داد .

سردار الهی اظهار داشت: در پی مراجعه چندین شهروند لرستانی به پلیس فتا و اعلام این که خانمی با ترفندهای متقلبانه از طریق سایت دیوار مبالغی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه ماموران پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی فرد کلاهبردار را در خرم آباد شناسایی و طی عملیاتی وی را دستگیر کردند، گفت: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و ۳۰ فقره کلاهبرداری از وی کشف شد.

سردار الهی به شهروندان توصیه کرد، هنگام خرید و فروش در سایت‌های واسط تبلیغاتی اطلاعات کارت بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند و سعی کنند به صورت حضوری و پس از اطمینان از طرف فروشنده اقدام به واریز وجه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha