خدمت به زائر در مدیریت شهری مشهد به تکلیف تبدیل شده است

مشهد-ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: خدمت به زائر در مدیریت شهری مشهد به تکلیف تبدیل شده است و به شایستگی انجام می‌شود .

به گزارش ایرنا، یعقوب‌علی نظری سه شنبه شب در مراسم تقدیر از دست اندرکاران استقبال از بهار ۱۴۰۲ افزود: امسال باتوجه به حضور میلیونی زائران در مشهد نگران تغییر و تحولات در شهرداری بودیم که چگونه مدیریت شود، اما با برنامه ریزی جامع در بخش‌های مختلف به نحو مطلوب خدمت رسانی انجام شد.

وی ادامه داد: بلوغ مدیریتی و نگاه تکلیفی به وظایف هر دستگاه در بخش های مختلف درحال شکل‌گیری است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد : خوشبختانه در نوروز امسال خدمات شهری در شان زائران صورت گرفت و هیچ مشکلی ایجاد نشد و رضایتمندی زایران نشان از این حقیقت دارد.

نظری تاکید کرد: در مشهد مقدس نیازمند تحول هستیم و مکلفیم با ظرفیت و امکانات موجود و با تلاش بیشتر و مدیریت دقیق‌تر حداکثر استفاده را برای خدمتگزاری حداکثری به زائران داشته باشیم.

وی گفت: همچنین چند اتفاق اساسی در موضوع زیارت و شهر مشهد باید رخ دهد تا ورود زائر به مشهد با سهولت، سرعت و ارزان انجام شود.

استاندار خراسان رضوی مشکل اساسی در مشهد را اسکان زائران دانست و ادامه داد: نمی‌توانیم اسکان موقت و اضطراری را در دراز مدت برای زائران ادامه دهیم لذا ظرفیت اقامتی در مشهد باید افزایش یابد.

در پایان این مراسم از فعالان و خادمان نوروزی زایران در شهرداری مشهد تقدیر و لوح تقدیر معاون رییس جمهور از سرپرست شهرداری مشهد توسط استاندار اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha