۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 937
کد خبر: 85087621
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدارک و شرایط ۲۹۱ متقاضی مسکن ملی در بیله‌سوار مغان تایید شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان اعلام کرد: حدود یک هزار و ۶۲۱ متقاضی مسکن ملی، نام نویسی کرده بودند که پس از بررسی و پایش مدارک حدود ۹۲۶ نفر واجد شرایط، ۲۹۱ نفر از سوی بنیاد مسکن تایید و برای آنها کد ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا صاحبعلی اصغری روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت نهضت ملی مسکن در فرمانداری بیله سوار اظهار کرد: ۱۴۳ متقاضی مسکن ملی در بیله سوار مغان، مبلغ آورده خود را واریز کرده اند و از سال گذشته اقدامات خوبی در راستای نهضت ملی مسکن در این شهرستان انجام گرفته است.

وی ادامه داد:با تلاش شبانه روزی مسئولان امر، فونداسیون یا پایه‌های طرح نهضت ملی مسکن بیله سوار در حال ساخت است و با جدیت برای ادامه عملیات و تکمیل این طرح تلاش می‌کنیم.

فرماندار بیله سوار در خصوص متقاضیان مسکن در شهر جعفرآباد نیز گفت: قطعات زمین در این شهر تحویل داده شده و ۱۱ قطعه زمین برای ۲۲ متقاضی خاکبرداری شده است و ۹ قطعه آماده تحویل است و این متقاضیان خودشان به ساخت مسکن اقدام می‌کنند.

اصغری همچنین گفت: در شهر جعفرآباد ۹۴۶ متقاضی مسکن ملی ثبت نام کرده بودند و ۷۰۲ نفر از آنها واجد شرایط شناخته شدند و برای ۱۱۰ نفر بعد از تایید نهایی شرایط و مدارک، از ناحیه بنیاد مسکن کد ارسال شده است.

وی افزود: ۴۴ متقاضی مسکن، مبلغ آورده خود را واریز کرده اند و به دلیل اینکه انصراف از درخواست مسکن، سبب کندی روند اجرای طرح می‌شود، اطلاع رسانی به مردم از میزان آورده یا سرمایه اولیه و تسهیلات بانکی مسکن ضروری است.

شهرستان بیله سوار در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha