بنیاد مستضعفان ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی اختصاص داد

ایلام - ایرنا - نماینده مردم ایلام ، مهران ، ملکشاهی ، ایوان ، چوار ، سیروان ، چرداول و هلیلان در مجلس شورای اسلامی از موافقت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سارا فلاحی روز چهارشنبه با اشاره به نتایج دیدار خود با رییس بنیاد مستضعفان کشور اظهار داشت: طبق تفاهم نامه بین بنیاد و وزارت بهداشت ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی تعهد شده توسط بنیاد برای تکمیل بیمارستان ملکشاهی واریز شود.

وی از رایزنی برای واگذاری زمین درمانگاه تامین اجتماعی سرابله خبر داد و افزود: رییس بنیاد مستضعفان برای واگذاری زمین به مدیریت درمان تامین اجتماعی اعلام آمادگی کرد به شرط آنکه عملیات ساخت درمانگاه به سرعت آغاز شود.

نماینده حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی همچنین اعطای سهم یک هزار تنی میلگرد به بنیاد مسکن ایلام تا پایان ماه رمضان را از دیگر نتایج این دیدار عنوان کرد و یادآور شد: رییس بنیاد مستضعفان در تماس با نیکزاد رئیس بنیاد مسکن کشور از وی خواست با توجه به اینکه بنیاد مستضعفان سهم میلگرد خود را به بنیاد مسکن پرداخته است، بنیاد مسکن کشور نیز سهم میلگرد را در اختیار بنیاد مسکن استان قرار دهد.

تسریع در آسفالت جاده پیامن - پیازآباد شهرستان هلیلان ، مساعدت در تکمیل مسجد امام زمان (عج) روستای قلعه جوق ملکشاهی از دیگر خواسته‌های مردمی بود که در این جلسه توسط فلاحی پیگیری شد.

همچنین رییس بنیاد مستضعفان کشور اعلام کرد تا پایان خردادماه تمام سندهای منازل مسکونی که به نام بنیاد علوی است، به نام صاحبان این منازل منتقل می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha