۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85087857
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندارگناوه: ۱۰هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

گناوه- ایرنا - فرماندار گناوه گفت: در ماه مبارک رمضان، ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان از جمله نهادهای حمایتی بهزیستی و کمیته امداد(ره) توزیع شده است.

محمدتقی صفری روز چهارشنبه در حاشیه آیین توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به مددجویان بهزیستی این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در ماه پرخیر و برکت رمضان همچنین سفره‌های افطاری ساده برای ۴۰هزار نفر توسط نهادهای حمایتی، فرمانداری، دفتر امام جمعه، چندین دستگاه اجرایی و مشارکت خیران در چندین نوبت بخصوص شب های قدر برپا شد.

وی با قدردانی از مردم نوعدوست و خیران این شهرستان در کمک به نیازمندان بخصوص در ماه مبارک رمضان افزود: خیران این شهرستان همواره در کارهای عام المنفعه پیشقدم و در کنار دولت بوده‌اند و در این راستا خدمات زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزشی، بهداشتی و نیازمندان ارایه دادند.

فرماندار گناوه اظهار داشت: سازمان بهزیستی به عنوان یکی از اصلی‌ترین نهاد دولتی متولی رفاه و سلامت اجتماعی کشور، خدمات ارزشمند تخصصی و حمایتی به گروه‌های مختلف جامعه به ویژه تحت حمایت ارایه داده است.

رئیس ادار بهزیستی گناوه هم به خبرنگار ایرنا گفت: بهزیستی این شهرستان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون یکهزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، شکر، کنسرو لوبیا، سویا و لوبیا چیتی به دهک‌های درآمدی پائین توزیع کرده است.

یدالله خرم نژاد اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار فوت شده، همسر از کار افتاده و مطلقه،خانوارهای دارای چند معلول، متاهل با عائله و بدون عائله در ردیف دهک‌های درآمدی پائین از گروه‌های مشمول بسته‌های معیشتی در ماه مبارک رمضان هستند.

وی ارزش هر یک از بسته‌های معیشتی را ۸۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: بخشی از بسته‌های معیشتی توزیع شده توسط بهزیستی استان بوشهر و بخشی در شهرستان با مشارکت و همکاری خیران تامین شده است.

رئیس بهزیستی گناوه یادآور شد: حدود ۶ هزار مددجو تحت پوشش این نهاد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha