۵۰ زندانی غیرعمد در تبریز آزاد شدند

۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبر: 85088591
۵۰ زندانی غیرعمد در تبریز آزاد شدند

تبریز-ایرنا- در آستانه عید فطر تعداد ۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان مرکزی تبریز با مساعدت بنیاد مستضعفان و خیران از زندان آزاد شده و به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز با اعلام این خبر، افزود: بنیاد مستضعفان برای آزادی این تعداد از زندانیان جرایم غیرعمد که شرایط آزادی به شرط تامین مالی را داشتند، مبلغ سه میلیارد تومان هزینه کرده است.

بابک محبوب علیلو اظهار کرد: علاوه بر مبلغ یاد شده ، اعتباری معادل ۳۰۰ میلیون تومان نیز از سوی ستاد دیه آذربایجان شرقی و انجمن های حمایتی در اختیار خانواده های محکومان قرار گرفت تا با اخذ رضایت از شاکیان زمینه های آزادی این افراد نیز فراهم شود.

وی با اشاره به برگزاری جشن های گلریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرهای مختلف آذربایجان شرقی، استقبال خیران و نیکوکاران از این موضوع خیر را بسیار بالا توصیف و اظهار کرد: در کلانشهر تبریز ۱۳ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد.

محبوب علیلو زندانیان مشمول آزادی از طریق مبالغ جمع آوری شده ستاد دیه آذربایجان شرقی را حدود ۲۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: مراحل اداری آزادی آنها در دست انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha