نمایش مردمی کمدی "بخارست" با حضور عوامل فیلم در مشهد +فیلم

مشهد-ایرنا- مسوول گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایش مردمی فیلم "بخارست" در ۶ سینمای مشهد با حضور عوامل فیلم از جمله کارگردان و بازیگران این فیلم در حال برگزاری است.

سوسن محمدزاده روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این فیلم از شب گذشته در سه نوبت در پردیس سینمایی هویزه (۱۹:۳۰)، پردیس سینمایی برفی (۲۱) و سینما گلشن (۲۲:۳۰ ) به نمایش عمومی درآمده و مورد استقبال بسیار زیاد مردم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: امشب نیز نمایش مردمی فیلم "بخارست" در پردیس سینمایی سیمرغ (۱۹:۳۰)، پردیس سینمایی اطلس (۲۱:۴۵) و پردیس سینمایی پارک بازار (۲۲:۴۰) برگزار می شود.

مسوول گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این نمایش مردمی فیلم بخارست، "سید مسعود اطیابی" (کارگردان)، "امیرحسین آرمان" (بازیگر) و "علی طلوعی" تهیه کننده حضور دارند.

محمدزاده خاطر نشان کرد: نمایش فیلم "بخارست" در سینماهای خراسان رضوی از ۲۴ آبانماه سال گذشته شروع شد و بنا به گزارش سمفا تا پایان سال ۱۴۰۱ در قالب هفت هزار و ۸۴۸ سانس در ۷۱ سالن سینمایی استان، ۲۴۹ هزار و ۷۷۵ بلیت به ارزش ۷۵ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال بلیت فروخته است.

به گزارش ایرنا، "بخارست" فیلمی کمدی به کارگردانی "مسعود اطیابی"، نویسندگی "حمزه صالحی" و تهیه‌کنندگی "علی طلوعی" محصول سال ۱۴۰۱ ایران است. در این فیلم بازیگران کمدی مطرحی همچون "حسین یاری، پژمان جمشیدی، امیرحسین آرمان، هادی کاظمی و غلامرضا نیکخواه" به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جلیل و جلال دو برادرند که یکی از آنها در تاکسی اینترنتی و دیگری در استخری به نام بخارست کار می‌کند. جلیل قصد دارد با پیج اینستاگرامی اش کسب درآمد کند، از این رو دست به گرفتن ویدئوهای دوربین مخفی خطرناک می‌زند. یکی از این دوربین مخفی‌ها که در استخر گرفته شده، او را در مخمصه بزرگی گرفتار می‌کند که منجر می‌شود وارد دردسرهایی شوند.

نمایش مردمی کمدی "بخارست" با حضور عوامل فیلم در مشهد +فیلم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha