۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۷:۵۱
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85088888
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

حقوق فروردین  ماه ۷۴هزار بازنشستگان کشوری گیلان با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت شد

رشت - ایرنا- مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در گیلان از پرداخت حقوق  فروردین ماه بیش از ۷۴هزار بازنشسته  کشوری با افزایش ۲۰ درصدی مصوب هیات وزیران، بدون صدور حکم خبر داد.

سجاد محمدیان جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت حقوق فروردین ماه بیش از ۷۴هزار بازنشسته کشوری گیلان با افزایش ۲۰ درصدی مصوب هیات وزیران، بدون اینکه حکم برای آنها صادر شده باشد از سه شنبه شب گذشته آغاز و تا چهارشنبه به طور کامل پرداخت شد.

وی یادآور شد: این واریزی به صورت علی الحساب بوده و احکام حقوقی این بازنشستگان متعاقبا صادر می شود.

بازنشستگان کشوری و فرزندان شان مشمول دریافت تسهیلات پایان نامه های دانشجویی می شوند

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در گیلان همچنین از اجرای طرح حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی بازنشستگان و فرزندان آنان (حمپاد) در استان خبر داد و گفت: بازنشستگان و فرزندان آنان در استان که در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری در حال تحصیل باشند، می‌توانند در زمان تنظیم پایان‌نامه از تسهیلات این صندوق بهره مند شوند.

وی افزود: این بازنشستگان می توانند در زمان تهیه پایان‌نامه از تسهیلات وام به میزان ۶۰ میلیون ریال (برای پایان‌نامه‌های دوره کارشناسی ارشد) و ۸۰ میلیون ریال (برای پایان‌نامه‌های دوره دکتری) برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: در صورتی که بازنشسته دارای چندین فرزند دانشجو(متقاضی) در مقاطع ارشد و دکتری باشند هرکدام به صورت جداگانه می توانند ثبت نام شان را انجام دهند؛ ضمن اینکه درصورتی که بازنشسته و فرزندان شان همزمان دانشجو و متقاضی وام باشند، هر کدام به صورت جداگانه می توانند ثبت نام کنند.

محمدیان با اشاره به ضرورت برخی شرایط پایان نامه ها برای پذیرش اظهار کرد: براساس این طرح پایان نامه هایی مورد پذیرش و بررسی قرار می گیرند که به تصویب گروه آموزشی دانشگاه محل تحصیل متقاضی رسیده باشند و مرحله تصویب پروپوزال را طی کرده باشند.

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در گیلان با بیان اینکه ثبت نام این طرح همچنان در سایت ادامه دارد، گفت: ۷۴ هزار و ۳۹۳ بازنشستگان کشوری در گیلان عضو این صندوق هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha