۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۲۳
کد خبر: 85089040
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار مرکزی: دشمن اعتقادات جوانان را نشانه رفته است

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: دشمن دینداری و اعتقادات جوانان ایران اسلامی را نشانه رفته و تنها راه خنثی‌سازی این توطئه، جهاد تبیین است.

به گزارش ایرنا ، "بهنام نظری" شامگاه پنجشنبه در اختتامیه دومین همایش هنرهای نمایشی و آیینی علوی استان مرکزی در فرهنگسرای آیینه اراک، افزود: درشرایط بسیار حساس فرهنگی قرارگرفته و دشمن هجمه وسیعی را علیه باورهای دینی و ارزشهای اسلامی مردم آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تنها راه مقابله با این توطئه‌های دشمن جهاد تبیین است و همه اقشاری که دل در گرو فرهنگ والای اسلامی، شیعی و انقلابی دارند از اساتید دانشگاه، روحانیون و فعالان حوزه‌ هنرهای آیینی از قبیل تعزیه خوانی باید در این مسیر نقش آفرینی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: تاریخ پس از وقوع عاشورا و حکومتهای علوی در قرون مختلف آماج حملات مختلف دشمنان قرار گرفت که پس از شهادت امیرالمومنین(ع)، حکومتی که پایه‌های آن عدالت، شجاعت، مردانگی و ایثار بود، از سوی محبان علی ( ع) پرچم اسلام برافراشته شد.

وی با بیان اینکه هیچ حکومتی در طول تاریخ اسلام مانند انقلاب اسلامی نتوانسته ارزش‌های والای این دین مبین را گسترش دهد، تاکید کرد: این مهم به برکت خون شهدا و حضور بزرگانی است که از گذشته، اسلام را در قالب آیین علوی به شما منتقل کردند و تکلیف است آن را به نسل آتی جامعه هدیه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد : اسلام خار چشم دشمنان است و ملت بزرگ ایران برای برافراشتن پرچم عدالت در دنیا همواره در جنگ و ستیز با استکبار بوده چرا که مکتب تمام حسین(ع) مکتب آزادیخواهی است که مرگ را می پذیرد اما زیر بار ذلت نمی رود.

نظری رمز پیرو حسین(ع) بودن را ایستادگی در مقابل استکبار دانست و گفت: اکنون نظام اسلامی به برکت شهدا و مجاهدت‌های آزادگان و پیرغلامان در اوج اقتدار است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون دشمن در صدد است در عرصه‌های مختلف به ویژه نهاد خانواده به نظام آسیب بزند و جوانان را از آیین عاشورایی و فرهنگ امام حسین( ع) دور کند که باید با رجوع به مکتب امام حسین( ع) با توطئه‌های دشمن مقابله کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha