۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبر: 85090314
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف تعداد ۴۱۶ فقره انواع سرقت در فروردین ماه بوشهر

۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۱
کد خبر: 85090314
کشف تعداد ۴۱۶ فقره انواع سرقت در فروردین ماه بوشهر

بوشهر- ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با شناسایی و دستگیری تعداد ۲۶۵ نفر سارق، ۴۱۶ فقره از انواع جرائم سرقت در فروردین ماه سال جاری کشف گردید.

سرهنگ جوشن سهرابی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: پلیس استان بوشهر با تشدید اقدامات مقابله ای و اجرای مستمر طرح های عملیاتی فضا را برای سارقان در این استان ناامن کرده است.

وی افزود: همکاری قابل تحسین مردم با پلیس در کنار تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان و افسران تحقیق پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری ها و پاسگاه ها سبب شده که در سال جاری با دستگیری تعداد ۲۹ نفر خریدار اموال مسروقه، دستگیری تعداد ۲۳۶ نفر سارق و انهدام تعداد هفت باند مجرمانه، ۴۱۶ فقره از انواع سرقت در استان کشف و اموال سرقتی به مال باختگان تحویل داده شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در سال جاری به جهت کم‌توجهی به برخی توصیه‌ها و هشدارها در خود مراقبتی به ویژه در سرقت اماکن خصوصی، سرقت اماکن دولتی، منزل، موتورسیکلت، خودرو، تلفن همراه، قطعات و لوازم داخل خودرو و احشام و در کنار سایر عوامل دیگر منجر به افزایش وقوع جرائم سرقت در مقایسه با سال گذشته شده است.

سهرابی ادامه داد: بررسی کارشناسی نشان می دهد برای کاهش وقوع جرائم سرقت ورود جدی تعداد ۲۷ دستگاه دارای شرح وظایف و رعایت توصیه ها و هشدارها و نکات ایمنی از سوی شهروندان در خود مراقبتی و همراهی و همکاری بیشتر با پلیس مورد نیاز مبرم است.

وی عنوان کرد: تشدید اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای در اردیبهشت ماه که از مطالبه به حق مردم است نیز با جدیت بیشتر توسط پلیس استان برنامه ریزی و با تلاش شبانه‌روزی دنبال می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha