۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85090571
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادفات جاده‌ای در خراسان جنوبی ۲ کشته و ۲۶ مجروح داشت

بیرجند - ایرنا - جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تصادفات جاده‌ای این استان در ۴۸ ساعت گذشته ۲۶ نفر مجروح و ۲ نفر هم کشته بر جا گذاشت.

سرهنگ محمدامیر کاظمی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مجروح در قالب ۱۷ فقره تصادف جرحی در جاده‌های استان گزارش شده است.

وی گفت: ساعت ۱۵ و ۵۲ دقیقه روز گذشته در کیلومتر ۴۷ محور بشرویه - فردوس بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو ناشی از خواب آلودگی، کودک هشت ساله جان خود را از دست داد و سه نفر نیز در این حادثه مصدوم شدند.

جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: امروز هم در کیلومتر ۸۶ محور نهبندان - زابل در محل پیچ بندان بر اثر خواب آلودگی راننده و برخورد با تابلو حاشیه جاده، نوجوان ۱۶ ساله جان خود را از دست داد و یک نفر مصدوم شد.

وی اظهار داشت: همچنین محور ۲ روستای گردشگری ازمیغان و خرو طبس و همچنین محور منتهی به منطقه کال جنی از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر امروز به دلیل ترافیک بالا یک طرفه بود.

سرهنگ کاظمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم ترافیک در محورهای منتهی به مرکز استان و شهرستان‌ها پرحجم است که درخواست ما از رانندگان این است با سرعت مطمئنه تردد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha