۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۳۶
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85090583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایندگان پارلمان اردن: دولت قاطعانه در برابر رژیم صهیونیستی موضع گیری کند

تهران – ایرنا – نمایندگان پارلمان اردن خواستار موضع گیری قاطعانه و جدی دولت این کشور در برابر رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری «عمون» ؛ اندریه مراد الحواری روز یکشنبه گفت: روایت جعلی رژیم غاصب صهیونیستی در باره دلایل بازداشت «عماد العدوان» نماینده پارلمان این کشور را نمی پذیریم.

الحواری افزود: رژیم صهیونیستی، براساس منافع و اهداف مورد نظر خود داستان سرایی می کند.

وی اضافه کرد: نباید فراموش کنیم که این دشمن، دشمن اردن، ملت و حاکمان آن است.
الحواری بیان کرد: اگر نماینده اردنی اقدام به انتقال سلاح به فلسطین کرده است ما نیز مانند همه اردنی ها به او تبریک می گوییم و تاکید می کنیم که این رژیم اشغالگر همواره داستان حوادث را آنگونه که می خواهد جعل می کند تا خود را قربانی معرفی کند.

وی خواستار موضع گیری قاطع دولت اردن و بازگرداندن نماینده بازداشت شده پارلمان در سرزمین های اشغالی فلسطین شد.

«خلیل عطیه» دیگر نماینده پارلمان اردن نیز خواستار آزادی بی قید و شرط «عماد العدوان» همکار خود در پارلمان اردن شد.

عطیه تصریح کرد: ما اردنی ها نباید به دشمن اسرائیلی که از هیچ جنایت و اقدام وحشیانه ای در سرزمین های اشغالی فلسطین دریغ نمی کند اجازه دهیم که بار دیگر از طریق بازداشت نماینده پارلمان، به اردن تجاوز کند.

وی افزود: دولت اردن باید بدون توجه به داستان سرایی اشغالگران درباره دلایل بازداشت «عماد العدوان» برای بازگرداندن این نماینده مجلس، اقدام فوری و قاطع انجام دهد.

عطیه اضافه کرد: به یاد داریم که حکومت اردن پیش از این چگونه قاتل اسرائیلی که در حادثه سفارت با خونسردی کامل شهروندان اردنی را به قتل رساند آزاد کرد، از این رو از حکومت اردن می خواهیم که فورا برای آزادسازی نماینده مجلس اقدام کند.

رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مدعی شد که «عماد العدوان» نماینده پارلمان اردن را به اتهام تلاش برای وارد کردن ۲۰۰ قبضه سلاح و ۱۰۰ کیلو طلا به سرزمین های اشغالی بازداشت کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha