بیانی: بازیکنان استقلال اشتباه کردند و تنبیه شدند/ از تکنیک قایدی استفاده درستی نشد

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال شرایط دربی را درک نکرده بودند، آنها فکر می‌کردند بدون تمرکز هم می‌توانند فاتح دربی باشند اما سخت در اشتباه بودند و به سختی تنبیه شدند.

شاهین بیانی کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به شکست شاگردان ریکاردو ساپینتو در دربی پایتخت، اظهار داشت: در نیمه نخست توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و به جز یکی دو بار موقعیت چندانی روی دروازه‌ها خلق نشد.

وی افزود: بازیکنان استقلال شرایط دربی را درک نکرده بودند، آنها فکر می‌کردند بدون تمرکز هم می‌توانند فاتح دربی باشند اما سخت در اشتباه بودند و به سختی تنبیه شدند.

بیانی: بازیکنان استقلال اشتباه کردند و تنبیه شدند/ از تکنیک قایدی استفاده درستی نشد

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: عارف غلامی روی موقعیتی که زیاد خطرناک نبود تکل بدی را انجام داد. یک مدافع باید زمانی در محوطه جریمه تکل کند که مطمئن باشد توپ را دفع می‌کند نه اینکه به بدترین شکل ممکن برای این کار اقدام و خود را از جریان بازی خارج و به مهاجم فرصت گلزنی دهد.

بیانی تصریح کرد: استقلال بد زمانی گل خورد. البته زمان خوبی برای جبران این گل خورده داشت اما نتوانست استفاده لازم را نبرد.

وی اعلام کرد: چرا در ۳۰ دقیقه پایانی که مهدی قایدی و محمد محبی باید در محوطه جریمه پرسپولیس حضور داشته باشند به وسط زمین آمده بودند و توپ‌گیری می‌کردند. یکی از ایراداتی که می‌توان از نحوه بازی استقلال در نیمه دوم گرفت همین اتفاق است.

بیانی: بازیکنان استقلال اشتباه کردند و تنبیه شدند/ از تکنیک قایدی استفاده درستی نشد

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: اینکه برای جبران گل خورده به بازی مستقیم روی بیاوریم و فقط سانتر انجام دهیم کار اشتباهی بود و باعث شد بازیکنان تکنیکی استقلال همچون قایدی، محبی، میرزایی از جریان مسابقه خارج شوند. اگر به بازی سرعت می‌دادیم و روی زمین به بازی ادامه می‌دادیم و توپ را به محوطه جریمه پرسپولیس می‌بردیم می‌توانستیم از تکنیک قایدی استفاده و مدافعان پرسپولیس را وادار به خطای پنالتی کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha