۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85091063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرونده ۷۴۶ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد

کرج - ایرنا - مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز گفت: پرونده ۷۴۶ واحد صنفی متخلف این استان از ابتدای ماه مبارک رمضان و در اجرای طرح نظارت بر کالاها به شعب رسیدگی این اداره کل ارجاع شد.

"حجت اله هراتی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد : طی این مدت ۲ هزار و ۶۱۴ واحد صنفی البرز در ماه مبارک رمضان ، توسط کارشناسان مورد بازدید قرار گرفت که ۷۴۶ واحد متخلف شناخته شد.

وی افزود: طی این مدت ۲۳ واحد صنفی متخلف پلمب شده و سردرب ۸۲ واحد صنفی متخلف به دستور رییس شعبه سیار بنر نصب شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی البرز خاطرنشان کرد: در اجرای طرح نظارت از ابتدای ماه مبارک رمضان ، تاکنون ۴۰۰ تیم در ۲ نوبت صبح و عصر نظارت بر عملکرد بازار را عهده داشتند.

وی همکاری در اجرای سیاست های دولت در امر نظارت و تنظیم بازار، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به افزایش تقاضا، برخورد قانونی با تخلفات گرانفروشی، احتکار و سودجویی های غیر قانونی احتمالی در کوتاه ترین زمان از اهداف مهم این طرح نظارتی است.

هراتی گفت: همچنین نظارت بر روند فرآیندهای تامین و توزیع کالا و خدمات و حمایت از فضای کسب و کار و اصناف متعهد در برابر التهابات کاذب در بازار از دیگر اهداف نظارت بازار به شمار می رود.

وی یادآورشد: وظیفه اصلی سازمان تعزیرات حکومتی رسیدگی به تخلفات و اجرای احکام صادره از شعب است نه بازرسی زیرا در تشکیلات سازمان تعزیرات حکومتی بازرسی نداریم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز بیان کرد: به استناد ماده ۱۹ آئین نامه سازمان تعزیرات حکومتی از باب ضرورت و دستیابی به اهداف پیش گفته و از باب اقدام مشترک، روسای شعب سیار تعزیرات حکومتی برای تنظیم بازار در قالب گشت مشترک با بازرسان سازمان های نظارتی علاوه بر رسیدگی به پرونده های مطروحه در شعب، در سطح بازار نیز حضور دارند.

استان البرز بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha