نخستین تمرین پس از شکست استقلال؛ تشکر هواداران پرسپولیس از فاتحان شهرآورد

تهران- ایرنا- اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی در شهرآورد بزرگ پایتخت در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم با حضور در محل تمرین، از سرخپوشان بابت فتح شهرآورد تشکر کردند.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، اولین جلسه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی در یکصدمین شهرآورد بزرگ پایتخت در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار شد.

تمرین قرمزپوشان تهرانی در دو گروه و زیر نظر کادر فنی این تیم بود و بازیکنانی که دیروز در ترکیب اصلی مقابل استقلال به میدان رفتند، ریکاوری کرده و سایر بازیکنان در قالب یک بازی تدارکاتی مقابل تیم نوجوانان ایران قرار گرفتند.

نخستین تمرین پس از شکست استقلال؛ تشکر هواداران پرسپولیس از فاتحان شهرآورد


اعضای کادر فنی پرسپولیس با حسین عبدی، سرمربی تیم نوجوانان برخورد گرم و صمیمانه‌ای داشتند. آنها پیش از اینکه بازی شروع شود به سمت نیمکت تیم نوجوانان رفته و با کاپیتان سال‌های دور سرخ‌ها خوشامد گفتند.

بیش از یکصد هوادار تیم فوتبال پرسپولیس هم امروز با حضور در محل تمرین، تمام اعضای این تیم را تشویق و از آنها بابت برتری در شهرآورد تشکر کردند.

احمد گوهری، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف، سیامک نعمتی،علی جودکی، سینا اسدبیگی، کمال کامیابی‌نیا، محمد عمری،امید عالیشاه، لیاندرو پریرا و شبخ دیاباته نفراتی بودند که در ترکیب اصلی پرسپولیس در مسابقه تدارکاتی امروز به میدان رفتند.

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نیز قبل از بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او پس از آن به سمت نیمکت تیم نوجوانان رفت و با اعضا و کادر فنی این تیم خوش‌وبش کرد.

نخستین تمرین پس از شکست استقلال؛ تشکر هواداران پرسپولیس از فاتحان شهرآورد

پیروانی در حضور مربیان و بازیکنان تیم نوجونان به مرور خاطره‌ای از عبدی پرداخت و گفت: من این افتخار را داشتم تا با حسین آقا همبازی بازی باشم. او بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به من داد و من دیگر آن را به کسی ندادم!

جمشید شاه محمدی پیشکسوت سرخپوشان نیز از نزدیک بازی امروز را تماشا کرد. هواداران چندین بار با شعار بچه‌ها متشکریم از سرخپوشان بابت برتری ارزشمند در دربی تشکر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha